Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

Kada tikrinami skaitikliai?

Vadovaujantis LR energetikos ministro įsakymu, AB „Energijos skirstymo operatorius“ turi teisę patekti į kliento teritoriją (namų valdą) ir (ar) patalpas, eksploatuoti dujų skirstymo sistemos dalis, įrengti, perkelti, prižiūrėti, keisti ir tikrinti dujų skaitiklius, plombas, įvertinti ar privatus klientas laiku ir teisingai pagal dujų skaitiklio rodmenis deklaruoja suvartotą dujų kiekį, tikrinti, ar vartotojo dujų sistema atitinka nustatytus įrengimo, eksploatavimo, naudojimo ir techninės saugos reikalavimus.

Terminai, kuriais vadovaujantis tikrinami dujų skaitikliai, jų plombos ar privatus klientas laiku ir teisingai pagal skaitiklio rodmenis deklaruoja suvartotą dujų kiekį ir kt. yra nustatyti ESO norminiais aktais.

Patikrinimai gali vykti ir kitais tiksliniais atvejais, pavyzdžiui, jeigu klientui atrodo, kad jo dujų skaitiklio rodmenys yra per dideli, pageidaujant gamtinių dujų tiekimo įmonei ir kitais atvejais.

Norėdami, kad būtų įvertinta, jog jūsų skaitiklis veikia tinkamai, susisiekite su mumis:

  • Išreikškite pageidavimą telefonu 1802, 8 611 21802*;
  • Išsiųskite laisvos formos prašymą adresu paslaugos@eso.lt;
  • Pateikite laisvos formos prašymą artimiausiame klientų aptarnavimo centre „Gilė“.

*1802 – apmokestinamas pagal ryšio operatorių taikomą tarifą.
  8 611 21802 – minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į Telia tinklą. 

Gavę Jūsų prašymą, atsiųsime pas jus darbuotoją, kuris įvertins ar skaitiklis veikia tinkamai.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba