Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

DUK

Siekiant užtikrinti greitą ir kokybišką aptarnavimą visas ESO paslaugas perkeliame į skaitmeninę erdvę – ESO savitarną bei nemokamą klientų aptarnavimo numerį 1852. Nuo sausio 1 d. jums nebereikės vykti į klientų aptarnavimo centrus – visas paslaugas galėsite užsisakyti greičiau ir patogiau pasinaudodami ESO aptarnavimo kanalais. Jei jūsų klausimo nepavyks išspręsti savitarnoje ar trumpuoju numeriu – paskirsime jums individualų susitikimą su ESO specialistais jums tinkamu metu!

Kaip užregistruoti elektros / dujų gedimą?

Apsilankykite Gedimų žemėlapyje arba skambinkite nemokamais tel.1852 – elektra, 1804 – dujos.

Kaip užpildyti paraišką dėl objekto prijungimo prie elektros/dujų skirstomojo tinklo?

Paraiškas pateikti galite Savitarnos svetainėje arba nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Kaip užsisakyti vidaus tinklo paslaugą?

Šią ir kitas ESO paslaugas rasite Savitarnos svetainėje arba nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Kaip pasiskaičiuoti, kiek Jums kainuos elektros / dujų prijungimas?

Kviečiame pasinaudoti prijungimo paslaugos skaičiuoklėmis:

Sugedo elektros / dujų skaitiklis. Reikia patikrinti?

Skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Skaitiklių plombų uždėjimas / nuėmimas.

Informaciją rasite čia arba skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852

Kaip sudaryti sutartį su ESO?
  • Jei esate privatus klientas, elektros energijos pirkimo - pardavimo sutartį bei dujų pirkimo - pardavimo sutartį gali sudaryti su pasirinktais nepriklausomas tiekėjas. Jei nesate pasirinkęs nepriklausomo tiekėjo, sutartį galite sudaryti su visuomeniniu tiekėju UAB "Ignitis".
  • Jei esate verslo klientas, elektros energijos pirkimo - pardavimo sutartį bei dujų pirkimo - pardavimo sutartį gali sudaryti su pasirinktais nepriklausomas tiekėjas. Jei nesate pasirinkęs nepriklausomo tiekėjo, sutartį galite sudaryti su ESO savitarnos svetainėje arba nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.
Negaunate sąskaitų?

Patikrinkite, kas Jums išrašo PVM sąskaitas faktūras už suvartotą elektros/dujų kiekį. Jei ESO – prašome apsilankyti savitarnos svetainėje arba skambinti nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Norite gauti kompensaciją už įstatyminį servitutą?

Apsilankykite Savitarnos svetainėje arba skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Norite įsigyti išmaniąją apskaitą?

Paslaugą užsisakyti galite savitarnos svetainėje.

Norite pateikti prašymą dėl žalos atlyginimo?

Apsilankykite Savitarnos svetainėje arba skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Norite suderinti skolos likutį/pranešti apie sumokėtą skolą?

Pasitikrinkite kas Jums atsiuntė įspėjimą/pranešimą dėl susidariusios skolos. Jei ESO – apsilankykite savitarnos svetainėje arba skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Negalite prisijungti prie ESO savitarnos?

Skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Norite pakeisti esamą tarifo planą?

Patikrinkite, kas Jums išrašo PVM sąskaitas faktūras už suvartotą elektros/dujų kiekį. Jei ESO – apsilankykite savitarnos svetainėje arba skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Norite pakeisti mokėjimo būdą?

Patikrinkite, kas Jums išrašo PVM sąskaitas faktūras už suvartotą elektros/dujų kiekį. Jei ESO – apsilankykite savitarnos svetainėje arba skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Noriu stebėti pateiktą elektros/dujų prijungimo paraišką?

Stebėti savo pateiktas elektros/dujų prijungimo paraiškas galite Savitarnos svetainėje arba skambinti nemokamu Klientų aptarnavimo tel. 1852.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba