Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai

Ką daryti, kai elektra nenaudojama?

Jūsų elektros įrenginiai Jūsų prašymu gali būti laikinai atjungti nuo elektros tinklo. Tačiau ir šiuo atveju Jūs privalėsite kiekvieną mėnesį mokėti už visą sutartyje numatytą leistinąją naudoti galią.

Jei elektros nevartojate apie tai praneškite:

  • savitarnos svetainėje www.manogile.lt, skiltyje „Mokėjimai ir paslaugos“ → „Laikinas nevartojimas“ 
  • trumpuoju telefonu 1802, 8 611 21802*;
  • Klientų aptarnavimo centruose Gilė“.

*1802 – apmokestinamas pagal ryšio operatorių taikomą tarifą.
  8 611 21802 – minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į Telia tinklą. 

Elektros tiekimą sustabdome 6 mėnesiams.

Jei Jūs 36 mėnesius iš eilės nevartojote elektros ir apie tai raštu neinformavote ESO, mes turime teisę nutraukti elektros pirkimo-pardavimo sutartį bei išmontuoti elektros apskaitos prietaisus ir kitus įrenginius (atvadus, linijas ir pan.).

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai