Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai

Elektroninė sąskaita

E. sąskaita – tai elektroninis mokėjimo pranešimas, kuris yra siunčiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) vietoj popierinės PVM sąskaitos faktūros.

E. sąskaitą užsisakyti galite:

  1. Savo banko klientų aptarnavimo padalinyje arba interneto banke; 
  2. Klientų aptarnavimo centruose „Gilė“.

Su e. sąskaitų užsakymo ir pateikimo sąlygomis galite susipažinti ČIA

Nuo 2016 m. sausio 1 d. Lietuvai prisijungus prie bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA), iki šios datos Lietuvoje siūlyta tiesioginio debeto paslauga neatitinka SEPA reikalavimų, todėl nuo 2016 m. šalyje ji neteikiama. Ši paslauga pakeista į e. sąskaitos paslaugą.

Atkreipiame dėmesį, kad užsakius e. sąskaitų pateikimą iki einamojo mėnesio 2 kalendorinės dienos, e. sąskaita už praėjusį mėnesį suvartotą elektros energiją interneto banke bus pateikta jau einamąjį mėnesį.

E. sąskaitų apmokėjimas

E. sąskaitą galima apmokėti bankiniu pervedimu arba pasirinkti automatinę e. sąskaitų apmokėjimo paslaugą (automatinio apmokėjimo paslauga dažniausiai nemokama - pagal galiojančius banko paslaugų ir operacijų įkainius). E. sąskaitos automatinio apmokėjimo paslaugą galite užsisakyti tik banko padalinyje arba interneto banke.

E. sąskaitos pateikiamos interneto banko paskyroje kiekvieno mėnesio 7-10 dienomis.

E. sąskaitų automatinio apmokėjimo diena, priklausomai nuo banko, gali skirtis.

Jei pageidaujate mokėjimus už elektros energiją vykdyti patys, užsisakyti arba atsisakyti e. sąskaitos, pasikeisti automatinio e. sąskaitos apmokėjimo nustatymus, galite tai padaryti savo interneto banke.

Daugiau informacijos apie e. sąskaitų teikimo sąlygas ir įkainius kviečiame teirautis savo banke arba apsilankyti:

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai