Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai

Mokėjimo pokyčiai

Nuo 2018 m. vasario 1 d. pasikeitė mokėjimo procesas. Nesumokėjus visos sumos už suvartotą elektrą, klientams pateikiama patikslinanti sąskaita.

Priežastys, kodėl susidarė sąskaitos suma, gali būti įvairios:

  • mokant interneto banke, įvedėte netikslią elektros kainą arba rodmenį;
  • susikaupė mokėtina suma už elektrą bendrosioms reikmėms;
  • www.manogile.lt ar įmokų surinkimo vietoje sumokėjote tik dalį įmokos (mažesnę sumą, nei nurodė įmokos priėmėjas);
  • inžinierius nurašė didesnius Jūsų skaitiklio rodmenis, nei deklaravote paskutinio mokėjimo metu.


Jeigu esate registruotas www.manogile.lt vartotojas, sąskaitą taip pat rasite savitarnos svetainėje skiltyje „Elektra“ pasirinkus nuorodą „Sąskaitos ir mokėjimai“.

Sąskaitą apmokėkite Jums įprastu būdu: www.manogile.lt, kitose elektroninėse sistemose ar įmokų grynaisiais surinkimo vietose.

Kilo klausimų?

Detalią informaciją apie Jūsų suvartojimą, deklaruotus rodmenis ir atliktus mokėjimus rasite savitarnos svetainėje
www.manogile.lt, klientų aptarnavimo telefonu 1802 ar artimiausiame klientų aptarnavimo centre „Gilė“.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai