Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

Veiklos strategija

ESO 2030 strategija – išmanus, patikimas ir rinką įgalinantis skirstymo tinklas

ESO atnaujino veiklos planą, atsižvelgiant į 2018 m. gegužės mėn. pristatytos Grupės strategijos ilgalaikius tikslus ir strategines kryptis. Patvirtinta ESO strategija apima laikotarpį iki 2030 metų.

ESO tikslas – patikimas, efektyvus ir išmanus tinklas, įgalinantis rinką bei sukuriantis geriausią kliento patirtį. ESO strategijoje numatytos šios pagrindinės strateginės kryptys 2019–2030 m:

Tinklo patikimumas – racionaliai planuodami investicijas, ženkliai didinsime tinklo atsparumą atmosferos reiškiniams, užtikrinsime spartų tinklo atstatymą.

Tinklo išmanizacija – diegsime išmanius sprendimus, užtikrinančius operatyvią veiklą realiu laiku, kursime sistemas, kurios pačios (be žmogaus dalyvavimo) atstatys tinklo veikimą. Didinsime kibernetinį tinklo ir sistemų atsparumą.

Rinkos įgalinimas – perimdami geriausias ES ir Šiaurės šalių praktikas, sieksime skatinti lanksčių paslaugų rinkos susikūrimą ir įgalinti elektros rinkos vystymąsi, įdiegdami bendrą duomenų talpinimo ir keitimosi jais platformą, suteikiančią lygiavertes veiklos sąlygas visiems rinkos dalyviams

Kliento patirtys – pasitelkdami inovatyvius sprendimus, kursime klientų patirties valdymo modelį visoje ESO vertės grandinėje.

Veiklos efektyvumas – kurdami sistemų vientisumą, pasiekiamumą ir integralumą, užtikrinsime kokybiškų procesų visumą, orientuotą į klientus.

ESO2030

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba