Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

Paraiškų stebėsena

Norime Jums būti patogūs ir paprasti, kad visą pateiktų paraiškų informaciją galėtumėte rasti vienoje vietoje, todėl pradedame vykdyti paraiškų stebėsenos perkėlimą iš manoelektra.lt į naująją ESO savitarną mano.eso.lt.

Tam, kad prie esamų pokyčių Jūs jaustumėtės patogiai, paraiškų stebėjimo perkėlimą suskirstėme į etapus ir dalinamės su Jumis detalia informacija, kokie pokyčiai Jūsų laukia:

  • etapas – nuo vasario 26 d. prisijungę ESO savitarnoje „Paraiškos“ skiltyje galėsite ne tik pateikti naują paraišką, bet matysite ir visais kanalais pateiktų paraiškų sąrašą, jų būsenas bei pradėtas arba nebaigtas pildyti paraiškas. Stebėsena manoelektra.lt bus vis dar aktyvi.
  • II etapas - nuo balandžio 9 d. prisijungę prie ESO savitarnos „Paraiškos“ skiltyje matysite ne tik pateiktas paraiškas ir jų būsenas, bet galėsite atsidaryti kiekvieną paraišką, stebėti jų statusus, valdyti pateiktą informaciją (palikti komentarus, pridėti dokumentus, patvirtinti sutartis), atlikti apmokėjimus. Stebėsena manoelektra.lt bus visa dar aktyvi.
  • III etapas - nuo birželio 3 d. manoelektra.lt yra uždaroma ir nebus pasiekiama. Visas pateiktas paraiškas galėsite stebėti ir valdyti jų informaciją tik prisijungę į savo paskyrą ESO savitarnoje.

SVARBU: rūpindamiesi Jūsų duomenų saugumu ir atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus asmens duomenų tvarkymo reikalavimus, stebėti paslaugos suteikimo etapus ir valdyti pateiktos paraiškos informaciją gali tik objekto savininkas arba jo įgaliotas asmuo, todėl paraiškų stebėsena nebus pasiekiama kitiems asmenims: statytojams, rangovams.

Jeigu dar neturite susikūrę ESO savitarnoje paskyros, kviečiame nelaukti birželio 3 d. ir susikurti paskyras iš anksto.

Naujos paskyros sukūrimas ESO _ Privatiems klientams. Atsisiųskite pdf formatu. 

Naujos paskyros sukūrimas ESO _ Verslo klientams. Atsisiųsite pdf formatu.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kas galės stebėti paraišką mano paskyroje?

Pagal Bendrosios duomenų apsaugos reglamentą, stebėti paslaugos suteikimo etapus ir valdyti pateiktos paraiškos informaciją galėsite tik Jūs (objekto savininkas) arba jūsų įgaliotas asmuo, todėl paraiškų stebėsena nebus pasiekiama kitiems asmenims: statytojams, rangovams ir kt.

Ką galėsiu daryti atnaujintoje stebėsenoje?

Kai tik bus įgyvendinti visi etapai, atnaujintoje stebėsenoje turėsite galimybę vienoje vietoje matyti visas pateiktas paraiškas, stebėti visų paslaugos etapų detalias būsenas, rašyti komentarus, pasirašyti sutartis, susipažinti su sutartimis, apmokėti sąskaitas, peržiūrėti ir pridėti dokumentus, atšaukti paraišką, peržiūrėti pateiktos paraiškos duomenis.

Ar galėsiu stebėti visas pateiktas paraiškas?

Atnaujintoje stebėsenoje galėsite stebėti tik paslaugų paraiškas, kurių suteikimo terminas yra ilgesnis pvz. elektros/dujų įvedimo, galios didinimo, įrenginių iškėlimo, gaminančio vartotojo paraiškas. Kitų paraiškų, tokių kaip: tarifo plano keitimas, tiekėjo pasirinkimas ir kt. stebėti neturėsite galimybės, nes šias paslaugas dažniausiai suteikiame per kelias darbo dienas.

Neturiu ESO savitarnoje paskyros, bet noriu patikrinti paraišką, ar galiu?

Iki gegužės mėnesio patikrinti paraišką galite prisijungę manoelektra.lt . Nuo gegužės mėn. manoelektra.lt bus uždaroma ir patikrinti paraišką galėsite tik prisijungę į savo paskyrą ESO savitarnoje. Jeigu neturite paskyros, kviečiame susikurti pagal pateiktas instrukcijas. 

Pasikeitė paskyros el. paštas, kaip atnaujinti prisijungimus?

Jei esate privatus klientas, prisijunkite per banką į ESO savitarną ir pasikeiskite el. pašto adresą profilio informacijoje, kuri yra viršuje dešinėje pusėje. Jei esate verslo klientas, prašome skambinkit mums tel. 1852. Pokalbio metu Jus identifikuosime, ištrinsime seną ir sukursime naują paskyrą.  

Kokiu būdu galiu atsisiųsti Prijungimo sąlygas?

Turite prisijungti prie savo paskyros ESO savitarnoje ir pasirinkti „Pateiktos paraiškos“ skiltį. Pasirinkite paraišką ir atsisiųskite Prijungimo sąlygas, kurias galėsite perduoti/persiųsti el. paštu elektrikui ar kitiems suinteresuotiems asmenims.

Ar sąskaitas savitarnoje gali apmokėti kitas asmuo?

Įgaliotas asmuo, prisijungęs prie paraiškos stebėsenos, esančios ESO savitarnoje, gali atlikti apmokėjimą pagal išankstinės sąskaitos duomenis, prisijungęs prie elektroninės bankininkystės.

Ar įgaliotas asmuo savitarnoje gali pasirašyti sutartis?

Įgaliotas asmuo gali pasirašyti savitarnoje pateiktas sutartis, tačiau prieš tai įgaliotas asmuo turi patvirtinti, kad turi įgaliojimą pasirašyti sutartį.

Kokia būsena bus rodoma, jei klientas išsaugojo paraišką, bet jos dar nepateikė?

Tokio tipo paraiška bus atvaizduojama „Pildomų paraiškų" sąraše. Tokios paraiškos būsena bus „Pildoma".

Jei paraiškos savininkas bus pakeistas proceso metu, ar naujai nurodyto savininko ESO savitarnos paskyroje atsiras paraiška paraiškų stebėsenoje?

Taip, naujas savininkas galės matyti paraišką savo paskyroje.

Ar įgaliotas asmuo turi pateikti įgaliojimą pildant paraišką už kitą asmenį?

Taip. Pildant paraišką įgaliotas asmuo turi pateikti įgaliojimą, o ESO darbuotojai, kurie tikrins paraišką taip pat patikrins ir dokumento tinkamumą.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba