Norime Jums būti patogūs ir paprasti, kad visą pateiktų paraiškų informaciją galėtumėte rasti vienoje vietoje, todėl pradedame vykdyti paraiškų stebėsenos perkėlimą iš manoelektra.lt į naująją ESO savitarną mano.eso.lt.
Tam, kad prie esamų pokyčių Jūs jaustumėtės patogiai, paraiškų stebėjimo perkėlimą suskirstėme į etapus ir dalinamės su Jumis detalia informacija, kokie pokyčiai Jūsų laukia:
SVARBU: rūpindamiesi Jūsų duomenų saugumu ir atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus asmens duomenų tvarkymo reikalavimus, stebėti paslaugos suteikimo etapus ir valdyti pateiktos paraiškos informaciją gali tik objekto savininkas arba jo įgaliotas asmuo, todėl paraiškų stebėsena nebus pasiekiama kitiems asmenims: statytojams, rangovams.
Jeigu dar neturite susikūrę ESO savitarnoje paskyros, kviečiame nelaukti birželio 3 d. ir susikurti paskyras iš anksto.
Naujos paskyros sukūrimas ESO _ Privatiems klientams. Atsisiųskite pdf formatu.
Naujos paskyros sukūrimas ESO _ Verslo klientams. Atsisiųsite pdf formatu.
Dažniausiai užduodami klausimai
Pagal Bendrosios duomenų apsaugos reglamentą, stebėti paslaugos suteikimo etapus ir valdyti pateiktos paraiškos informaciją galėsite tik Jūs (objekto savininkas) arba jūsų įgaliotas asmuo, todėl paraiškų stebėsena nebus pasiekiama kitiems asmenims: statytojams, rangovams ir kt.
Kai tik bus įgyvendinti visi etapai, atnaujintoje stebėsenoje turėsite galimybę vienoje vietoje matyti visas pateiktas paraiškas, stebėti visų paslaugos etapų detalias būsenas, rašyti komentarus, pasirašyti sutartis, susipažinti su sutartimis, apmokėti sąskaitas, peržiūrėti ir pridėti dokumentus, atšaukti paraišką, peržiūrėti pateiktos paraiškos duomenis.
Atnaujintoje stebėsenoje galėsite stebėti tik paslaugų paraiškas, kurių suteikimo terminas yra ilgesnis pvz. elektros/dujų įvedimo, galios didinimo, įrenginių iškėlimo, gaminančio vartotojo paraiškas. Kitų paraiškų, tokių kaip: tarifo plano keitimas, tiekėjo pasirinkimas ir kt. stebėti neturėsite galimybės, nes šias paslaugas dažniausiai suteikiame per kelias darbo dienas.
Iki gegužės mėnesio patikrinti paraišką galite prisijungę manoelektra.lt . Nuo gegužės mėn. manoelektra.lt bus uždaroma ir patikrinti paraišką galėsite tik prisijungę į savo paskyrą ESO savitarnoje. Jeigu neturite paskyros, kviečiame susikurti pagal pateiktas instrukcijas.
Jei esate privatus klientas, prisijunkite per banką į ESO savitarną ir pasikeiskite el. pašto adresą profilio informacijoje, kuri yra viršuje dešinėje pusėje. Jei esate verslo klientas, prašome skambinkit mums tel. 1852. Pokalbio metu Jus identifikuosime, ištrinsime seną ir sukursime naują paskyrą.
Turite prisijungti prie savo paskyros ESO savitarnoje ir pasirinkti „Pateiktos paraiškos“ skiltį. Pasirinkite paraišką ir atsisiųskite Prijungimo sąlygas, kurias galėsite perduoti/persiųsti el. paštu elektrikui ar kitiems suinteresuotiems asmenims.
Įgaliotas asmuo, prisijungęs prie paraiškos stebėsenos, esančios ESO savitarnoje, gali atlikti apmokėjimą pagal išankstinės sąskaitos duomenis, prisijungęs prie elektroninės bankininkystės.
Įgaliotas asmuo gali pasirašyti savitarnoje pateiktas sutartis, tačiau prieš tai įgaliotas asmuo turi patvirtinti, kad turi įgaliojimą pasirašyti sutartį.
Tokio tipo paraiška bus atvaizduojama „Pildomų paraiškų" sąraše. Tokios paraiškos būsena bus „Pildoma".
Taip, naujas savininkas galės matyti paraišką savo paskyroje.
Taip. Pildant paraišką įgaliotas asmuo turi pateikti įgaliojimą, o ESO darbuotojai, kurie tikrins paraišką taip pat patikrins ir dokumento tinkamumą.