Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

Rodmenų deklaravimas ir atsiskaitymai už elektrą

Nuo šiol, naujojoje ESO savitarnoje mano.eso.lt galėsite:

  • deklaruoti elektros skaitiklio rodmenis;
  • matyti elektros suvartojimo istoriją;
  • gauti sąskaitą už ESO paslaugas;
  • užsakyti paslaugas;
  • pasidalinti duomenimis su nepriklausomais tiekėjais;
  • gauti kompensaciją už servitutus;
  • valdyti įsiskolinimus;
  • užduoti rūpimus klausimus.

Norėdami pirmą kartą prisijungti prie naujos ESO savitarnos, prašome susikurti paskyrą:

  • apsilankykite ir paspauskite mygtuką „Registruotis“;
  • kai tik susikursite paskyrą, Jūsų registracijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus išsiųsta slaptažodžio kūrimo nuoroda;
  • sukūrę slaptažodį, būsite iškart nukreipti į naujai sukurtą savo paskyrą.

Svarbu: nuo gruodžio 18 dienos senoji ESO savitarna manoelektra.lt nebus pasiekiama. Tiek verslo, tiek privatūs klientai nuo šiol kviečiami naudotis tik naująja ESO savitarna mano.eso.lt.

 

Elektros rodmenų deklaravimo instrukcija. Atsisiųskite PDF formatu

Naujos paskyros sukūrimas ESO savitarnoje. Atsisiųskite PDF formatu

Buities deklaravimo, sąskaitų ir mokėjimų DUK
Kodėl aš turiu deklaruoti rodmenis mano.eso.lt?

Visos manoelektra.lt funkcijos (rodmenų deklaravimas, paslaugų užsakymas ir kt.) yra perkeltos į naują ir patogesnę savitarną mano.eso.lt.

Kaip deklaruoti rodmenis naujoje mano.eso.lt savitarnoje?

Deklaruoti rodmenis naujoje mano.eso.lt savitarnoje galėsite taip pat, kaip tą darėte ir manoelektra.lt. Pasirinkite meniu esančią skiltį „Rodmenų deklaravimas“,atsidariusioje formoje prašome užpildyti šalia objekto esantį elektros skaitiklio deklaravimo laukelį. Praėjus ataskaitiniui laikotarpiui, per 6 darbo dienas savitarnoje Jums pateiksime PVM sąskaitą faktūrą apmokėjimui.

Ar turiu deklaruoti rodmenis, jei turiu automatizuotą apskaitą?

Deklaruoti rodmenų nereikia, nes jie yra nuskaitomi automatiškai. Jums reikės tik apmokėti pateiktą sąskaitą savitarnoje esančioje skiltyje „Mokėjimai“. Apie savitarnoje pateiktą sąskaitą Jums bus pranešta atskiru el. pranešimu. 

Kaip žinoti, kad mano deklaruoti rodmenys teisingi?

Įrašius skaitiklio rodmenis į deklaravimo laukelį, Jūs matysite informaciją apie jų teisingumą: jei rodmenys yra įvesti teisingai - laukelio dešinėje pusėje matysite piktogramą, kuri bus žalios spalvos, jei neteisingai- piktograma bus oranžinė, jei klaida kritinė ir negalime priimti šios pažymos - piktograma bus raudonos spalvos. Paspaudę piktogramą, visada galėsite matyti detalų klaidos ar įspėjimo pranešimą.

Kaip užsakyti apmokėtą sąskaitą?

Pasirinkite skiltį „Mokėjimai“. Sąskaitų ir mokėjimų sąraše paspauskite mygtuką „Užsakyti sąskaitą“. 

Kada galima deklaruoti rodmenis?

Elektros energijos suvartojimo rodmenis galite deklaruoti nuo pirmos iki paskutinės mėnesio kalendorinės dienos (imtinai).

Ar reikia deklaruoti rodmenis, jei nevartoju elektros energijos?

Taip, išskyrus tuos atvejus, jei esate pateikę laikino elektros energijos nevartojimo prašymą.

Ar reikia deklaruoti rodmenis, jei turiu permoką?

Taip, išskyrus tuos atvejus, jei esate pateikę laikino elektros energijos nevartojimo prašymą.

Ar galima deklaruoti rodmenis tik per savitarną?

Per naująją ESO savitarną mano.eso.lt yra patogiausias ir greičiausias būdas deklaruoti rodmenis, bet taip pat galite deklaruoti ir kitais būdais: interneto banke pagal įmokos formą (Swedbank, SEB ir Luminor); elektroninėje atsiskaitymų sistemoje „Viena sąskaita“; Įmokų grynaisiais priėmimo vietose: „Maxima" kasose, „Perlas terminaluose“ ir „Lietuvos paštas“ skyriuose.

Ar galiu deklaruoti mažesnį rodmenį, jei praėjusį mėn. klaidingai deklaravau didesnį?

Rodmenų korekcijos galimos tik atskirai susisiekus su mumis čia arba tel. 1852.

Kodėl nematau automatinio nuskaitymo el. skaitiklio duomenų?

Nuskaitytus rodmenis galėsite matyti tik tada, kai Jums bus sugeneruota sąskaita.

Paskutinė sąskaita buvo paskaičiuota pagal vidurkį. Ar galėsiu deklaruoti mažesnį faktinį rodmenį?

Rodmenų korekcijos galimos tik atskirai susisiekus su ESO el. paštu info@eso.lt arba tel. 1852.

Prisijungimas prie ESO savitarnos
Paspaudžiau „Registruotis“, bet vis tiek negaliu prisijungti prie mano.eso.lt, ką daryti?

Patikrinkite savo el. pašto dėžutę, Jūs turėjote gauti mūsų laišką su slaptažodžio sukūrimo nuoroda. Jei laiško nematote, patikrinkite „Spam katalogą, galbūt per klaidą mūsų laiškas pateko ten. Nepamirškite, kad nuoroda galioja 24 val. nuo išsiuntimo laiko. Jei nuorodos galiojimo laikas baigėsi, pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija. Atsidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password jūs galėsite susikurti naują slaptažodį, kuriuo galėsite prisijungti prie naujosios ESO savitarnos mano.eso.lt.

Ką daryti, jei negavau paskyros slaptažodžio sukūrimo nuorodos?

Patikrinkite savo el. pašto dėžutę, Jūs turėjote gauti mūsų laišką su slaptažodžio sukūrimo nuoroda. Jei laiško nematote, patikrinkite „Spam“ katalogą, galbūt per klaidą mūsų laiškas pateko ten. Nepamirškite, kad nuoroda galioja 24 val. nuo išsiuntimo laiko. Jei nuorodos galiojimo laikas baigėsi, pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija. Atidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password jums bus sukurtas naujas slaptažodis, kuriuo galėsite prisijungti prie ESO savitarnos mano.eso.lt. 

Pamiršau savo paskyros slaptažodį. Kaip susikurti naują?

Pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija, atidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password 

Ar galios senieji mano prisijungimai?

Senieji prisijungimai negalios. Norėdami prisijungti prie mano.eso.lt, turite susikurti naują paskyrą. Savitarna mano.eso.lt yra nauja sistema, todėl norime užtikrinti saugų Jūsų duomenų perkėlimą.  

Koks bus mano.eso.lt prisijungimo vardas?

Jūsų prisijungimo vardas prie mano.eso.lt savitarnos bus jūsų el. pašto adresas. 

Koks turi būti sukurtas mano.eso.lt slaptažodis?

Dėl Jūsų saugumo, prašome vadovautis šiomis slaptažodžio sukūrimo taisyklėmis: slaptažodį privalo sudaryti bent 3 iš 4-ių nurodytų skirtingų tipų: didžioji raidė, mažoji raidė, skaičius, specialusis ženklas. Slaptažodis turi būti ne trumpesnis nei 8 simboliai.

Kaip prisijungti prie mano.eso.lt kitą kartą?

Norėdami prisijungti kitą kartą, tiesiog, eikite į mano.eso.lt ir įveskite prisijungimo duomenis. Vienu metu gali prisijungti tik vienas šios paskyros naudotojas. Paskyra mano.eso.lt savitarnoje yra sukurta asmeniui, bet ne konkrečiai elektros energijos skirstymo sutarčiai, kaip buvo anksčiau.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba