Susisiekime

Rodmenų deklaravimas savitarnos svetainėje

ESO savitarnoje mano.eso.lt galite:

  • deklaruoti rodmenis iki einamojo mėnesio paskutinės dienos;
  • matyti elektros suvartojimo istoriją;
  • gauti sąskaitą ir sumokėti už ESO paslaugas;
  • peržiūrėti savo valdomus objektus bei sutartis;
  • užsakyti paslaugas;
  • pasidalinti duomenimis su nepriklausomais tiekėjais;
  • gauti kompensaciją už servitutus;
  • valdyti įsiskolinimus;
  • užduoti rūpimus klausimus.

Norėdami pirmą kartą prisijungti prie naujos ESO savitarnos, prašome susikurti paskyrą:

  • apsilankykite ir paspauskite mygtuką „Registruotis“;
  • kai tik susikursite paskyrą, Jūsų registracijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus išsiųsta slaptažodžio kūrimo nuoroda;
  • sukūrę slaptažodį, būsite iškart nukreipti į naujai sukurtą savo paskyrą.
 

Elektros rodmenų deklaravimo instrukcija. Atsisiųskite PDF formatu

Naujos paskyros sukūrimas ESO savitarnoje. Atsisiųskite PDF formatu

Buities deklaravimo, savitarnoje DUK
Kaip deklaruoti rodmenis mano.eso.lt savitarnoje?

Pasirinkite meniu esančią skiltį „Suvartojimo  deklaravimas“, atsidariusioje formoje prašome užpildyti šalia objekto esantį elektros skaitiklio deklaravimo laukelį. Praėjus ataskaitiniam laikotarpiui, per 6 darbo dienas savitarnoje Jums pateiksime PVM sąskaitą faktūrą apmokėjimui.

Ar turiu deklaruoti rodmenis, jei turiu automatizuotą apskaitą?

Deklaruoti rodmenų nereikia, nes jie yra nuskaitomi automatiškai. Jums reikės tik apmokėti pateiktą sąskaitą savitarnoje esančioje skiltyje „Mokėjimai“. Apie savitarnoje pateiktą sąskaitą Jums bus pranešta atskiru el. pranešimu. 

Kaip žinoti, kad mano deklaruoti rodmenys teisingi?

Įvedus skaitiklio rodmenis į deklaravimo laukelį, matysite ar duomenys teisingi. Jeigu rodmenys yra įvesti teisingai – laukelio dešinėje matysite piktogramą, kuri žalios spalvos. Jeigu rodmenys įvesti neteisingai – piktograma laukelio dešinėje bus oranžinė. Jeigu piktograma raudona – tokio rodmens negalime priimti. Paspaudus ant piktogramos galite matyti detalų klaidos pranešimą. Sėkmingai deklaravę rodmenis, pamatysite padėkos pranešimą.

Kaip užsakyti apmokėtą sąskaitą?

Pasirinkite skiltį „Mokėjimai“. Sąskaitų ir mokėjimų sąraše paspauskite mygtuką „Užsakyti sąskaitą“. 

Ar galima deklaruoti rodmenis tik per savitarną?

Patogiausias ir greičiausias būdas deklaruoti rodmenis yra ESO savitarnoje mano.eso.lt, bet taip pat galite deklaruoti ir kitais būdais:

  • interneto banke pagal įmokos formą (Swedbank, SEB ir Luminor) kartu atliekant ir mokėjimą už praėjusio mėnesio sąskaitą.
  • elektroninėje atsiskaitymų sistemoje „Viena sąskaita" kartu atliekant ir mokėjimą už praėjusio mėnesio sąskaitą.
  • įmokų grynaisiais priėmimo vietose („MAXIMA“ kasose, „Lietuvos Paštas“ skyriuose, „Perlas“ terminaluose (išskyrus „Perlas“ terminalus esančius „MAXIMA“ prekybos centruose)).
  • Garantinio tiekimo elektros suvartojimo deklaravimas | ESO
  • klientų aptarnavimo tel. +370 69 76 1852 (renkantis temą, spauskite 5). Numeris apmokestinamas pagal kliento ryšio operatoriaus plano įkainius.
Kodėl nematau automatinio nuskaitymo el. skaitiklio duomenų?

Nuskaitytus rodmenis galėsite matyti tik tada, kai Jums bus sugeneruota sąskaita.

Prisijungimas prie ESO savitarnos
Paspaudžiau „Registruotis“, bet vis tiek negaliu prisijungti prie mano.eso.lt, ką daryti?

Patikrinkite savo el. pašto dėžutę, Jūs turėjote gauti mūsų laišką su slaptažodžio sukūrimo nuoroda. Jei laiško nematote, patikrinkite „Spam katalogą, galbūt per klaidą mūsų laiškas pateko ten. Nepamirškite, kad nuoroda galioja 24 val. nuo išsiuntimo laiko. Jei nuorodos galiojimo laikas baigėsi, pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija. Atsidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password jūs galėsite susikurti naują slaptažodį, kuriuo galėsite prisijungti prie naujosios ESO savitarnos mano.eso.lt.

Ką daryti, jei negavau paskyros slaptažodžio sukūrimo nuorodos?

Patikrinkite savo el. pašto dėžutę, Jūs turėjote gauti mūsų laišką su slaptažodžio sukūrimo nuoroda. Jei laiško nematote, patikrinkite „Spam“ katalogą, galbūt per klaidą mūsų laiškas pateko ten. Nepamirškite, kad nuoroda galioja 24 val. nuo išsiuntimo laiko. Jei nuorodos galiojimo laikas baigėsi, pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija. Atidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password jums bus sukurtas naujas slaptažodis, kuriuo galėsite prisijungti prie ESO savitarnos mano.eso.lt. 

Pamiršau savo paskyros slaptažodį. Kaip susikurti naują?

Pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija, atidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password 

Ar galios senieji mano prisijungimai?

Senieji prisijungimai negalios. Norėdami prisijungti prie mano.eso.lt, turite susikurti naują paskyrą. Savitarna mano.eso.lt yra nauja sistema, todėl norime užtikrinti saugų Jūsų duomenų perkėlimą.  

Koks bus mano.eso.lt prisijungimo vardas?

Jūsų prisijungimo vardas prie mano.eso.lt savitarnos bus jūsų el. pašto adresas. 

Koks turi būti sukurtas mano.eso.lt slaptažodis?

Dėl Jūsų saugumo, prašome vadovautis šiomis slaptažodžio sukūrimo taisyklėmis: slaptažodį privalo sudaryti bent 3 iš 4-ių nurodytų skirtingų tipų: didžioji raidė, mažoji raidė, skaičius, specialusis ženklas. Slaptažodis turi būti ne trumpesnis nei 8 simboliai.

Kaip prisijungti prie mano.eso.lt kitą kartą?

Norėdami prisijungti kitą kartą, tiesiog, eikite į mano.eso.lt ir įveskite prisijungimo duomenis. Vienu metu gali prisijungti tik vienas šios paskyros naudotojas. Paskyra mano.eso.lt savitarnoje yra sukurta asmeniui, bet ne konkrečiai elektros energijos skirstymo sutarčiai, kaip buvo anksčiau.