Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai

Kaip mokėti už elektrą?

Nuo 2018 m. spalio 1 dienos Jūsų patogumui namų energija atkeliauja iš vienų rankų - UAB „Lietuvos energijos tiekimas“

Elektros energijos tiekimo gyventojams veikla atskirta nuo AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) ir perduota UAB „Lietuvos energijos tiekimui“, kuri nuo šiol gyventojams teikia elektros energiją ir gamtines dujas.

ESO ir toliau vykdys elektros energijos ir gamtinių dujų skirstymo veiklą: rūpinsis elektros ir dujų tinklais, skaitiklių eksploatavimu, įves elektrą ar dujas bei šalins gedimus.

Dirbame tam, kad klientams elektros tiekimo įmonės pasikeitimas sukeltų kuo mažiau nepatogumų, tad džiaugiamės galėdami pranešti, kad Jums niekas nesikeičia:

  • Sutarties persirašyti nereikia. Galioja visos Jūsų dujų ir elektros tiekimo sutartys.
  • Jūsų kliento kodas taip pat nesikeičia.
  • Jus ir toliau aptarnaus „Gilė“. Savitarnos svetainėje www.manogile.lt, kaip ir anksčiau, rasite visas savo pridėtas sutartis, galėsite užsisakyti paslaugas.
  • Atsiskaityti už paslaugas galite Jūsų pamėgtose atsiskaitymo vietose, nuo spalio 1 d. visos įmokos už suvartotą elektros energiją (nesvarbu, kokiu laikotarpiu ji buvo suvartota) mokamos UAB „Lietuvos energijos tiekimas“:
    • www.manogile.lt ir grynaisiais pinigais mokėkite taip pat, kaip ir anksčiau;
    • Jei naudojatės popierine atsiskaitymo knygele - jos pasikeisti nereikia;
    • Mokėdami e. bankuose rinkitės UAB „Lietuvos energijos tiekimas“ įmokų formą;
    • Jei esate užsisakę e. sąskaitos paslaugą* iš ESO, ji bus perkelta UAB „Lietuvos energijos tiekimas“ - Jums nieko daryti nereikia.

Daugiau informacijos www.letiekimas.lt, klientų aptarnavimo telefonu 1802* arba „Gilės“ klientų aptarnavimo skyriuose.

*Skambučiaiapmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Skambinti galite ir ilguoju numeriu +370 611 21802, skambučio kaina – kaip į „Telia Lietuva“ mobilųjį tinklą.

Dažniausiai užduodami klausimai

„Jums mokėti nereikia“. Kodėl taip sako įmokų surinkėjas?

Jei įmokų surinkėjas sako, kad Jums mokėti nereikia, vadinasi, turite permoką.

Ką daryti toliau?

Mokant už elektrą: patikrinkite paskutiniame įmokos priėmimo kvite esantį apmokėtą rodmenį. Jei rodmuo yra didesnis, nei rodo Jūsų skaitiklis, šiuo metu Jums nieko daryti nereikia. Mokėjimus tęskite, kai Jūsų skaitiklis viršys kvite esantį rodmenį.

Mokant už dujas: nemokėkite, tik deklaruokite skaitiklio rodmenis kol permokos neliks. Deklaruoti ir sužinoti permokos dydį galite ir prisijungę prie www.manogile.lt

Nesutampa rodmuo? Jūs žinote vieną, o įmokų surinkėjas sako kitą?

Rodmuo NUO gali nesutapti, jei anksčiau mokėjote netiksliai – pavyzdžiui, pasikeitus kainoms pritaikėte ne tą elektros kainą. Tikslų apmokėtą rodmenį rasite paskutiniame iš įmokų surinkėjo gautame kvite.

Mokestis už bendrąsias reikmes. Kaip ir kada jį mokėti?

Nuo šiol mokestis už bendrąsias reikmes bus automatiškai įtraukiamas į mokėtiną sumą, kurią sužinosite įmokos priėmimo vietoje. Mokestis už sausio mėnesio bendrąsias reikmes bus įtrauktas į  kovo mėnesio mokėtiną sumą, už vasarį – į balandžio ir taip toliau.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai