Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai

Kodėl nėra elektros?

Sužinokite, kada Jūsų rajone elektrą suplanuota išjungti dėl remonto darbų:


Jei Jūsų nurodytu adresu nėra suplanuoto elektros atjungimo,o
Jūsų pastate elektros vis tiek nėra, įvertinkite, kur gali būti gedimas, ir kreipkitės į atsakingas įmones.

Kaip atpažinti, kurio tinklo gedimas? Kur kreiptis?
  • Patikrinkite, ar neišsijungę automatiniai elektros energijos jungikliai. Juos įjungus, elektra turėtų atsirasti.

  • Patikrinkite, ar elektra dingo tik Jūsų pastate. Jei elektra yra aplinkiniuose pastatuose, tai reiškia, kad gedimas įvyko Jūsų pastato vidaus tinkle. Tokiu atveju reiktų kreiptis į pastato administratorių ar administruojančią įmonę arba kviesti elektriką.

Jei elektra dingo ne dėl pastato vidaus tinklo gedimo ar ne dėl planinių elektros tinklo remonto darbų, apie elektros dingimą praneškite trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1802.

  • Avarinių situacijų ar įvykių atvejais elektros energijos tiekimo atstatymas atliekamas nedelsiant.
  • Oro temperatūrai nukritus žemiau -5°C, planiniai elektros tinklo remonto darbai laikinai sustabdomi, jei juos atliekant būtina nutraukti elektros energijos tiekimą ilgiau kaip 5 valandoms.
  • Temperatūrai nukritus žemiau -10°C darbai nevykdomi.

Pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą galite nemokamu numeriu 1852 

Užsisakykite asmeninius pranešimus apie planuojamus elektros atjungimus dėl remonto darbų Jūsų pastate, kad būtumėte ramūs, jog informaciją gausite laiku.

KAIP UŽSISAKYTI ASMENINĮ PRANEŠIMĄ

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba
Dingus elektrai