Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

Savitarnos svetainėje

Siekdama gerinti klientų patirtį nuotoliniuose kanaluose ESO nuo liepos 8 dienos dalį paslaugų perkels į naująją ESO savitarną mano.eso.lt .

Kviečiame naudotis mano.eso.lt savitarna, jeigu norite deklaruoti elektros rodmenis, atlikti mokėjimus už elektrą, peržiūrėti sąskaitas, sutartis, valdomus objektus arba užsakyti paslaugas.  Ilgainiui  planuojame visas ESO paslaugas perkelti į naująją, patogesnę savitarną.

Pirmą kartą norint prisijungi prie naujosios savitarnos tai turėtumėte padaryti iš dabartinės savo įmonės paskyros manoelektra.lt svetainėje rinkdamiesi meniu punktą „Deklaravimas“. Pirmą kartą pereinant automatiškai sukursime paskyrą Jūsų įmonei, kur prisijungimo vardas bus Jūsų įmonės elektroninio pašto adresas. Slaptažodžio kūrimo nuorodą gausite į nurodytą elektroninio pašto dėžutę.

Šie prisijungimo duomenys vienodai galios visoms jūsų įmonės sutartims.

Kviečiame naujos savitarnos slaptažodį susikurti nelaukiant liepos mėnesio deklaravimo periodo pradžios. Kilus klausimams, kviečiame susipažinti su deklaravimo instrukcija ir dažniausiai užduodamais klausimais apačioje arba kreipkitės informacijos telefonu 1852.

Elektros rodmenų deklaravimo instrukcija. Atsisiųskite PDF formatu

Naujos paskyros sukūrimas ESO savitarnoje. Atsisiųskite PDF formatu


DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Bendri klausimai
Kodėl turiu naudotis dviem savitarnomis?

Visos manoelektra.lt funkcijos palaipsniui yra perkeliamos į patogesnę naująją ESO savitarną mano.eso.lt. Dėl šio proceso trukmės, tomis funkcijomis, kurios dar nėra perkeltos, ESO klientai gali naudotis manoelektra.lt savitarnoje.

Kokie dar pokyčiai numatomi verslo klientams naujoje savitarnoje?

Palaipsniui ESO savitarnoje verslo klientai galės keisti savo sutarčių ir objektų kontaktinę informaciją, stebėti pateiktų paraiškų vykdymo procesus ir valdyti savo įsiskolinimus. Perkėlus visas funkcijas, senoji manoelektra.lt savitarna bus uždaroma.

Ar galiu nekurti mano.eso.lt paskyros?

Jeigu norite greitai ir patogiai naudotis visomis ESO teikiamomis paslaugomis, kviečiame susikurti paskyrą įmonės vardu mano.eso.lt. Neturint paskyros, visada galite kreiptis klientų aptarnavimo tel. 1852.

Kodėl vyksta savitarnos svetainės pokyčiai?

ESO savitarnos svetainė buvo atnaujinta tam, kad ji būtų Jums patogesnė ir vienoje vietoje galėtumėte ne tik matyti visą informaciją apie savo valdomus objektus, deklaruoti skaitiklio rodmenis, peržiūrėti sąskaitas ar atlikti mokėjimus bet ir užsisakyti visas ESO teikiamas paslaugas. Suprantame Jus, kad pokyčiai dažnai įneša nepatogumų, tačiau tikimės, kad jie laikini, nes mes viską darome tik tam, kad mūsų klientams būtų su mumis paprasta ir patogu.

Verslo deklaravimo, sąskaitų ir mokėjimų DUK
Kodėl aš turiu deklaruoti rodmenis kitur? Kas atsitiko?

Visos manoelektra.lt funkcijos palaipsniui yra perkeliamos į patogesnę naująją savitarną mano.eso.lt. Dėl šio proceso trukmės, tomis funkcijomis, kurios dar nėra perkeltos, ESO klientai gali naudotis manoelektra.lt savitarnoje. 

Ar pasikeitė deklaravimo procesas, ko turiu tikėtis?

Deklaravimo procesas nepasikeitė. Mes jį perkėlėme į naująją ESO savitarną mano.eso.lt ir atnaujinome pateikiamą vaizdą. Kaip ir anksčiau, pateiktų deklaravimo pažymų sąraše pasirinkę reikiamą pažymą, galite užpildyti šalia objekto esantį elektros skaitiklio rodmenų deklaravimo laukelį. Pateikus deklaravimo pažymą, per kelias dienas Jums bus pranešta apie sugeneruotą sąskaitą, kurią taip pat galėsite apmokėti naujojoje ESO savitarnoje mano.eso.lt arba Jums įprastu būdu.

Kaip deklaruoti rodmenis?

Prisijungę prie naujosios ESO savitarnos mano.eso.lt, dešinėje pusėje pasirinkite meniu esančią skiltį „Suvartojimo deklaravimas“. Tuomet pateiktų deklaravimo pažymų sąraše pasirinkite reikiamą pažymą ir užpildykite šalia objekto esantį elektros skaitiklio rodmenų deklaravimo laukelį. Pateikus deklaravimo pažymą, per kelias dienas Jums bus pranešta apie sugeneruotą sąskaitą, kurią taip pat galėsite apmokėti naujojoje ESO savitarnoje mano.eso.lt arba Jums įprastu būdu. 

Kaip įkelti rodmenis „Microsoft Excel“ formatu?

Prisijungę prie naujosios ESO savitarnos mano.eso.lt, dešinėje pusėje pasirinkite meniu esančią skiltį „Suvartojimo deklaravimas“. Tuomet deklaravimo pažymų sąrašo viršuje paspauskite mygtuką „Importuoti duomenis“. Atsidariusiame lange galėsite atsisiųsti rodmenų lentelę „Microsoft Excel“ formatu, ją užpildyti, prisegti prie formos, patvirtinti ir rodmenys bus perkelti į deklaravimo pažymą.

Ar turiu deklaruoti rodmenis, jei turiu automatizuotą apskaitą?

Ne, jei naudojatės automatizuota apskaita, Jūsų rodmenys yra nuskaitomi automatiškai. Jums reikės tik apmokėti pateiktą sąskaitą savitarnoje esančioje skiltyje „Sąskaitos ir mokėjimai“. Apie savitarnoje pateiktą sąskaitą Jums bus pranešta atskiru el. pranešimu Jūsų sutartyje nurodytais kontaktais.

Kur yra mano senosios deklaravimo pažymos?

Jūsų senosios deklaravimo pažymos bus visą laiką pasiekiamos savitarnos skiltyje „Rodmenų deklaravimas“. Šalia pažymos matysite jos esamą būseną. Ją paspaudę, galėsite matyti detalią deklaravimo informaciją.

Kaip įsitikinti, ar deklaravau teisingai?

Pildant elektros skaitiklio rodmenų deklaravimo laukelį, Jūs nuolat būsite informuojami apie rodmenų korektiškumą. Jei rodmenys yra korektiški, laukelio dešinėje pusėje matysite piktogramą, kuri bus žalios spalvos; jei nekorektiški, piktograma bus oranžinė. Jei klaida kritinė ir negalime priimti šios pažymos, piktograma bus raudonos spalvos. Paspaudę piktogramą, visada galėsite matyti detalų klaidos ar įspėjimo pranešimą.
Jei pažyma buvo pateikta, tačiau vėliau joje aptikome netikslumų, ją pažymų sąraše pažymėsime kaip „Atmesta“. Tuomet atsidarę šią pažymą, galėsite patikslinti įvestus rodmenis.

Kaip atšaukti neteisingai užpildytą deklaravimo pažymą?

Jei perdavėte rodmenų deklaravimo pažymą, bet vėliau pastebėjote, jog blogai ją užpildėte, visada galite pažymą atšaukti paspaudę šalia esančią nuorodą „Atšaukti“ Galimybė atšaukti galioja tol, kol gaunamas patvirtinimas iš ESO deklaravimo sistemos, kad Jūsų deklaracija yra perduota ir atitinka korektiškumo taisykles.

Pateikiau rodmenų deklaravimo paraišką, kada turėsiu mokėti?

Perdavus deklaravimo pažymą, per kelias dienas Jums el. paštu bus pranešta apie sugeneruotą sąskaitą, kurią taip pat galėsite apmokėti naujojoje ESO savitarnoje mano.eso.lt arba Jums įprastu būdu.

Kaip užsakyti apmokėtą sąskaitą arba išplėstinę skaičiuotę?

Užsakyti apmokėtą sąskaitą arba išplėstinę skaičiuotę, galite skiltyje „Sąskaitos ir mokėjimai“. Sąskaitų ir mokėjimų sąraše paspauskite mygtuką „Užsakyti sąskaitą“ arba „Užsakyti skaičiuotę“.

Paskutinė sąskaita buvo paskaičiuota pagal vidurkį. Ar galėsiu deklaruoti mažesnį faktinį rodmenį?

Informacija ruošiama

Iki kada galima deklaruoti rodmenis?

Elektros energijos suvartojimo rodmenis galite deklaruoti nuo einamojo mėnesio 20 d. ir sekančio mėnesio 01 d. 23:59 val.

Ką daryti, jei noriu deklaruoti rodmenis ankščiau nei 20-a diena, nes pvz. pardaviau patalpas, nutraukiau nuomos sutartį ir reikia sąskaitos galutiniam atsiskaitymui?

Jei pardavėte patalpas, tokios galimybės nėra; jei nutraukėte nuomos sutartį, siūlome su prašymu nutraukti sutartį pateikti rodmenų suderinimo aktą su užfiksuotais el. skaitiklio rodmenimis.

Ar reikia deklaruoti rodmenis, jei nevartoju elektros energijos?

Taip, išskyrus tuos atvejus, jei esate pateikę laikino elektros energijos nevartojimo prašymą.

Ar reikia deklaruoti rodmenis, jei turiu permoką?

Taip, išskyrus tuos atvejus, jei esate pateikę laikino elektros energijos nevartojimo prašymą.

Ar galima deklaruoti rodmenis tik per savitarną?

Patogiausias ir greičiausias būdas deklaruoti rodmenis už suvartotą elektros energiją yra per naująją ESO savitarną mano.eso.lt. Bet taip pat galite deklaruoti ir tel. 1852.

Ar galiu deklaruoti mažesnį rodmenį, jei praėjusį mėn. klaidingai deklaravau didesnį?

Ne, negalite koreguoti jau deklaruoto rodmens. Rodmenų korekcijos galimos tik ESO inžinieriui užfiksavus mažesnį rodmenį. Jei susidūrėte su tokia situacija, visada galite kreiptis klientų aptarnavimo tel. 1852.

Kodėl nematau automatinio nuskaitymo el. skaitiklio duomenų?

Nuskaitytus rodmenis galėsite matyti tik tada, kai Jums bus sugeneruota sąskaita.

Prisijungimas prie ESO savitarnos iš manoelektra.lt
Turiu paskyrą tik manoelektra.lt, kaip man deklaruoti mano.eso.lt?

Visų pirmą įsitikinkite, kad manoelektra.lt savitarnoje esate įvedę savo įmonės el. pašto adresą. Pasirinkite el. pašto adresą atsakingai, nes jis taps jūsų įmonės naudotojo vardu naujojoje savitarnoje mano.eso.lt. Tai galite padaryti skiltyje „Nustatymai“ pasirinkę „Kontaktiniai duomenys“. El. pašto adresas yra būtinas automatinės registracijos į ESO savitarną procese, nes jo pagrindu sukuriama paskyra. Prisijunkite prie manoelektra.lt paskyros Jums įprastu būdu. Tada pagrindiniame meniu pasirinkite skiltį „Deklaravimas“. Atsidariusiame lange spauskite „Deklaruoti“. Jūs būsite nukreiptas į naująją ESO savitarną mano.eso.lt, spauskite mygtuką „Registruotis“. Jūsų įmonei bus automatiškai sukurta verslo kliento paskyra ir nurodytu el. paštu gausite nuorodą susikurti slaptažodį. Kai tik susiskursite slaptažodį, galėsite jungtis prie naujosios ESO savitarnos mano.eso.lt „Suvartojimo deklaravimas“ skilties ir deklaruoti rodmenis.

Aš jau turiu paskyrą mano.eso.lt. Ar vis tiek turiu jungtis per manoelektra.lt?

Ne, galite jungtis per mano.eso.lt. Visi Jūsų deklaravimui reikalingi duomenys jau yra perkelti į mano.eso.lt savitarną.

Paspaudžiau „Registruotis“, bet vis tiek negaliu prisijungti prie mano.eso.lt, ką daryti?

Patikrinkite savo el. pašto dėžutę, Jūs turėjote gauti mūsų laišką su slaptažodžio sukūrimo nuoroda. Jei laiško nematote, patikrinkite „Spam“ katalogą, galbūt per klaidą mūsų laiškas pateko ten. Nepamirškite, kad nuoroda galioja 24 val. nuo išsiuntimo laiko. Jei nuorodos galiojimo laikas baigėsi, pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija, atidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password. Jums bus sukurtas naujas slaptažodis, kuriuo galėsite prisijungti prie naujosios ESO savitarnos mano.eso.lt.

Negavau paskyros slaptažodžio sukūrimo nuorodos.

Patikrinkite savo el. pašto dėžutę, Jūs turėjote gauti mūsų laišką su slaptažodžio sukūrimo nuoroda. Jei laiško nematote, patikrinkite „Spam“ katalogą, galbūt per klaidą mūsų laiškas pateko ten. Nepamirškite, kad nuoroda galioja 24 val. nuo išsiuntimo laiko. Jei nuorodos galiojimo laikas baigėsi, pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija, atidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password. Jums bus sukurtas naujas slaptažodis, kuriuo galėsite prisijungti prie ESO savitarnos mano.eso.lt.

Pamiršau savo paskyros slaptažodį.

Pabandykite pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija, atidarę šią formą https://mano.eso.lt/user/password

Ar galios senieji mano prisijungimai?

Senieji prisijungimai negalios. Norėdami prisijungti prie mano.eso.lt, turite susikurti naują paskyrą. Savitarna mano.eso.lt yra nauja sistema, todėl norime užtikrinti saugų Jūsų duomenų perkėlimą.

Koks bus mano.eso.lt prisijungimo vardas?

Jūsų prisijungimo vardas prie mano.eso.lt savitarnos yra jūsų įmonės el. pašto adresas. Norime atkreipti dėmesį, kad registruojantis, patogiausia yra naudoti ne asmeninio pobūdžio el. pašto adresą (pvz. vardas.pavarde@imone.lt), o bendrinį (pvz. info@imone.lt) . Tokiu atveju, pasikeitus įmonės paskyrą savitarnoje mano.eso.lt administruojančiam žmogui, šia paskyra galės naudotis ir kitas asmuo.

Kaip susikurti mano.eso.lt slaptažodį?

Dėl jūsų saugumo, prašome vadovautis šiomis slaptažodžio sukūrimo taisyklėmis. Slaptažodį privalo sudaryti bent 3 skirtingi tipai : didžioji raidė, mažoji raidė, skaičius, specialusis ženklas. Slaptažodis turi būti ne trumpesnis nei 8 simboliai.

Kaip prisijungti prie mano.eso.lt kitą kartą?

Norėdami prisijungti kitą kartą, tiesiog eikite į mano.eso.lt ir įveskite prisijungimo duomenis. Paskyra mano.eso.lt savitarnoje yra sukurta įmonei, bet ne konkrečiai elektros energijos skirstymo sutarčiai, kaip buvo anksčiau.

Kodėl turiu visoms įmonės kurti naujas paskyras, o negaliu vienoje paskyroje matyti visus savo objektu?

Apgailestaujame, bet siekdami apsaugoti jūsų asmens duomenis bei valdomų įmonių informaciją, esame priversti jūsų prašyti sukurti kiekvienai turimai įmonei skirtingas paskyras. Negalime rizikuoti savo klientų duomenų saugumu, todėl tikimės, kad tik sukūrus paskyrą, naujosios svetainės patogus ir lengvas valdymas ilgainiui jums nekels šiuo metu esamų nepatogumų.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba