Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

Efektyviems procesams – duomenų valdymo higiena ir juvelyrika

2020 m. spalio 20 d.

Visoje planetoje įsismarkavus gyventojų sveikatą ir šalių ekonomikas atakuojančiai koronaviruso pandemijai, efektyvumo tema verslo pasaulyje tapo kaip niekada aktuali. Bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) klientų procesų valdymo skyriaus vadovė Gintarė Milkevičiūtė sako, kad kaistančias diskusijas apie efektyvumą ir konkrečius darbus jo siekiant į priekį veda keletas pagrindinių argumentų.

„Kiekvienam žmogui labiausiai suprantamas ir geriausiai jaučiamas motyvatorius – jo piniginės turinys apmokėjus sąskaitas. Kita efektyvumo paieškų intensyvėjimo priežastis – augantis visuomenės sąmoningumas.

Neabejoju, kad kiekvienas ir savo aplinkoje jau surasime pavyzdžių, kai nusprendžiama pirkti galbūt brangesnius, bet ilgaamžiškesnius daiktus, pakuotes ar produktus įsigyti atsižvelgiant ne vien į kaštus, bet ir ekologiją, tvarumą. Asmeniškai norėčiau, kad ši priežastis būtų pagrindinė“, – atskleidžia G. Milkevičiūtė.

Daugiau skaitykite Pažangios energijos klubo puslapyje

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba