Susisiekime
Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba

Elektros vartotojams primena: pakeitus tiekėją keičiasi ir kliento kodas

2021 m. sausio 06 d.

Elektros rinkos liberalizacija vartotojams suteikė ne tik galimybę patiems pasirinkti norimą tiekėją, bet kartu atnešė ir keletą naujovių. Viena jų – klientų kodų pokytis. „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atkreipia dėmesį, kad palikus visuomeninį tiekimą kodai yra pakeičiami visiems elektros energijos vartotojams.

Pasak ESO Paslaugų tarnybos direktoriaus Renaldo Radvilos, unikalų kliento kodą kiekviena įmonė suteikia remdamasi savo vidinių sistemų principais. Kliento kodas – itin svarbi vartotojo profilio detalė, nes yra reikalingas kiekvieną kartą atliekant mokėjimą už suvartotą elektros energiją.

„Klientų kodai keičiasi visiems elektros vartotojams, kuriems baigė galioti sutartys su iki tol elektrą tiekusiu visuomeniniu tiekėju. Visiškai nesvarbu, ar vartotojas pasirinko nepriklausomą tiekėją, ar to nepadaręs automatiškai pateko į garantinį tiekimą – kliento kodas keičiasi bet kuriuo atveju. Todėl mėnesio pabaigoje atliekant pavedimą už elektros energiją svarbu būti atidiems ir nenurodyti senojo kodo, susikuriant naują mokėjimo šabloną“, – sako R. Radvila.

Nepriklausomo tiekėjo suteiktas kodas yra nurodomas sudaromoje sutartyje su klientu. Tuo tarpu pradėjus teikti garantinio tiekimo paslaugą, bus sugeneruotas naujas kliento kodas. Vartotojas jį galės matyti ar pasitikrinti prisijungęs prie ESO savitarnos svetainės, o taip pat apie jį bus informuotas ir asmeniškai – elektroniniu paštu arba paprastu paštu.

R. Radvila taip pat pažymi, kad kliento kodas gali keisis ir tiems vartotojams, kurie nusprendžia vieną pasirinktą nepriklausomą tiekėją pakeisti kitu.

Klientų aptarnavimas
Dujų avarinė tarnyba