Susisiekime

Naujienos

Naujienų archyvas
ESO pataria, ką daryti, kad elektros sąskaitos netikėtai neišaugtų
2022.10.20

ESO pataria, ką daryti, kad elektros sąskaitos netikėtai neišaugtų

Pastaruoju metu viešojoje erdvėje pasigirdus nuogąstavimams, kad po skaitiklių rodmenų patikros klientams išauga sąskaitos, bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) paaiškina, kokiais atvejais taip gali nutikti.

Plačiau
Energetikų trūkumas palietė gyventojus – nepakanka pajėgumų naujiems elektros vartotojams prijungti
2022.10.19

Energetikų trūkumas palietė gyventojus – nepakanka pajėgumų naujiems elektros vartotojams prijungti

Energetikos specialistų trūkumą Lietuvoje pradėjo jausti ir šalies gyventojai. Sparčiai augant darbų apimtims prijungiant gaminančius bei naujus elektros vartotojus, bendrovės „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) rangovai susiduria su darbuotojų bei medžiagų trūkumu, o dėl to...

Plačiau
ESO: šilumos siurblių skaičius augs 4 kartus, o elektros kaupiklių populiarumą didins gaminantys vartotojai
2022.10.06

ESO: šilumos siurblių skaičius augs 4 kartus, o elektros kaupiklių populiarumą didins gaminantys vartotojai

Šilumos siurbliai yra viena pagrindinių priemonių, padedančių atsisakyti taršaus iškastinio kuro naudojimo prie centralizuoto šilumos tinklo neprijungtuose pastatuose. Remiantis „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) užsakytos energetikos transformacijos studijos rezultatais...

Plačiau
Žmonės su negalia gali teikti prašymus išmaniajam elektros skaitikliui gauti
2022.10.05

Žmonės su negalia gali teikti prašymus išmaniajam elektros skaitikliui gauti

Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) diegia naujos kartos – išmaniuosius – elektros energijos skaitiklius. Viena iš vartotojų grupių, kuriems išmanusis skaitiklis bus įrengtas prioritetine tvarka – gyventojai su negalia. Skelbiama prašymų priėmimo pradžia.

Plačiau
Dingo elektra? Trys patarimai ką daryti, kad ją atgauti kuo greičiau
2022.10.03

Dingo elektra? Trys patarimai ką daryti, kad ją atgauti kuo greičiau

Tūkstančiai šalies gyventojų su elektros gedimais gali susidurti kasdien. Tai gali nutikti dėl įvairiausių pažeidimų nepaisius apsaugos zonų, kaitros, o dėl audrų sukeltų padarinių – krentančių medžių – atjungtų klientų kiekis gali būti daug didesnis. Didžiąją dalį šių gedimų...

Plačiau
ESO: vykstant energetiniam karui, energetinio efektyvumo priemonės turi tapti pirmuoju kuru
2022.09.29

ESO: vykstant energetiniam karui, energetinio efektyvumo priemonės turi tapti pirmuoju kuru

Didėjant iššūkiams dėl augančių energijos kainų, bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) ragina Lietuvos verslo įmones spręsti susidariusį iššūkį investuojant į energijos efektyvumą didinančias priemones. Toks problemos sprendimo pasirinkimas (arba vienas iš jų) užtikrins...

Plačiau
ESO perspėja: elektrikų vardu gali naudotis sukčiai
2022.09.23

ESO perspėja: elektrikų vardu gali naudotis sukčiai

Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) perspėja gyventojus būti atidiems –elektrikų vardu gali naudotis sukčiai. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kad į namus neįsileisti energetiku apsimetusio asmens? Atsakome.

Plačiau
ESO: 6 patarimai, kaip taupyti elektrą tamsiojo sezono metu
2022.09.22

ESO: 6 patarimai, kaip taupyti elektrą tamsiojo sezono metu

Artėjant tamsiajam metų sezonui ir vėstant orams, vidutinio namų ūkio elektros energijos suvartojimas Lietuvoje gali padidėti 15 proc., skaičiuoja bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Dėl Rusijos energetinio karo su Europa augančios elektros kainos neramina gyventojus,...

Plačiau
Sužinokite: kas ir kada diegs išmaniuosius elektros skaitiklius
2022.09.15

Sužinokite: kas ir kada diegs išmaniuosius elektros skaitiklius

Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) pradėjo pirmųjų Lietuvoje išmaniųjų elektros energijos skaitiklių diegimo darbus. Nuo šiol kas mėnesį iš senųjų į naujuosius bus pakeisti apie 40 tūkst. apskaitos prietaisų. Natūralu, kad vis didesniam skaičiui šalies gyventojų taps...

Plačiau
Į ESO kreipiasi rekordinis kiekis klientų – jų patogumui sukurta nauja paslauga
2022.09.12

Į ESO kreipiasi rekordinis kiekis klientų – jų patogumui sukurta nauja paslauga

Bendrovei „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) rugpjūčio mėnesį šalies gyventojai pateikė rekordinį kiekį paraiškų techninėms sąlygoms gauti, atitinkamai per šį laikotarpį ESO parengė ir išdavė rekordinį sąlygų kiekį – daugiausiai jų yra gaminantiems vartotojams, norintiems prie...

Plačiau
1 2 3 4 5 6 7 8 9