Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
- Elektros/dujų tiekimo sutrikimų klausimai
- Naujų elektros/dujų vartotojų klausimai
- ESO savitarnos klausimai
- Garantinio tiekimo klausimai
- Tinklo/skaitiklių priežiūros klausimai
- Elektros energijos gamybos klausimai
- Išmaniosios apskaitos diegimo klausimai
- Sutarties pakeitimai/nutraukimas
- Kainų kompensavimo klausimai
- Sąskaitos ir atsiskaitymai
- Rodmenų deklaravimas
Ekstremali situacija
Kveičiame skaityti čia.
Kai elektros tinkle pašalinamas gedimas, klientams yra išsiunčiami pranešimai. Pasitaiko atvejų, kad klientai, kurie vis dar neturi elektros, taip pat gauna pranešimą, kad gedimas pašalintas. Taip atsitinka todėl, kad elektros tinkle, kuriame buvo pašalintas gedimas, yra dar vienas ar keli gedimai arba prijungiant įtampa atsiranda dar vienas gedimas, apie kurį iš karto nesužinome.
Pvz. Pasitaiko atvejų, kai gyventojo namams elektros energija yra užtikrinama iš žemos įtampos linijos, kurią „užmaitina“ aukštos įtampos linija. Gedimui įvykus abiejose linijose - pirmiausia šalinamas gedimas aukštos įtampos linijoje, nes ji „užmaitina“ didelį skaičių žemos įtampos linijų. Jį pašalinus, visiems išsiunčiami pranešimai ir tik tada galima nustatyti, kad yra gedimas žemos įtampos linijoje.
Kviečiame skaityti čia.