Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Elektros energijos tiekimo nutraukimas arba atnaujinimas

Noriu laikinai nutraukti elektros energijos tiekimą. Ką daryti?
  • Užpildykite prašymo formą (parsisiųsti čia). Ją pateikite internetu (čia) pasirenkant temą „Noriu laikinai nutraukti elektros energijos tiekimą“, užpildant interneto formos laukus ir laukelyje „Dokumentai“ prikabinkite užpildytą prašymo formą.
  • Jeigu neturite galimybės pateikti prašymo internetu, susisiekite klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

AB „Energijos skirstymo operatorius“ darbus atliks per 5 darbo dienas nuo prašymo pateikimo dienos.

Atkreipiame dėmesį, kad Verslo klientams laikinai nutraukus elektros energijos tiekimą, sąskaitos už galios mokestį ir toliau bus išrašomos kiekvieną mėnesį. Nepaisant to, kad elektros energijos nenaudojate, ESO yra priversti rezervuoti leistiną naudoti galią, jos neperskirstant kitiems vartotojams. Taip vartotojui paliekama galimybė ateityje naudoti tiekiamą elektros energiją.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Noriu atnaujinti elektros energijos tiekimą po laikino nutraukimo. Ką daryti?
  • Užpildykite prašymo formą (parsisiųsti čia). Ją pateikite internetu (čia) pasirenkant temą „Elektros skaitiklių klausimai“, užpildant interneto formos laukus ir laukelyje „Dokumentai“ prikabinkite užpildytą prašymo formą.
  • Jeigu neturite galimybės pateikti prašymo internetu, susisiekite klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

AB „Energijos skirstymo operatorius“ darbus atliks per 2 darbo dienas nuo prašymo pateikimo dienos.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kiek kainuoja laikinas elektros energijos tiekimo nutraukimas arba atnaujinimas?

Vadovaujantis paslaugų, susijusių su elektros energijos persiuntimu ir tiekimu įkainiais, elektros energijos tiekimo nutraukimas arba atnaujinimas Klientui prašant (juridiniam / fiziniam asmeniui priklausančiame objekte) yra apmokestintas pagal šiuos įkainius:

Paslaugos įkainio pavadinimas

Suma su PVM, EUR

Elektros energijos tiekimo/ persiuntimo nutraukimas, apribojimas, atnaujinimas nuo skaitiklio

30,29

Elektros energijos tiekimo/ persiuntimo nutraukimas, apribojimas, atnaujinimas nuo tranzitinės dėžės arba transformatorinės arba atjungiant, pajungiant nuo atramos, nenaudojant automobilio su pakėlimo aikštele

95,90

Elektros energijos tiekimo/ persiuntimo nutraukimas, apribojimas, atnaujinimas nuo atramos panaudojant automobilį su pakėlimo aikštele

144,75

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip sumokėti už laikiną elektros energijos tiekimo nutraukimą arba atnaujinimą?

Apmokėjimą vykdykite tik gavus sąskaitą, kurią AB „Energijos skirstymo operatorius“ pateiks po atliktų darbų nurodydamas 15 kalendorinių dienų apmokėjimo terminą nuo sąskaitos gavimo dienos.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Man nutrauktas elektros energijos tiekimas dėl skolos. Ką turiu daryti?
  • Jeigu Jums elektros energijos tiekimą užtikrina nepriklausomas arba visuomeninis tiekėjas, kreipkitės į tiekėją dėl tiekimo atnaujinimo.
  • Jeigu esate garantinio tiekimo klientas (ESO) vadovaukitės pateikta informacija čia.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?