Elektros energijos tiekimo nutraukimas arba atnaujinimas

Noriu laikinai nutraukti elektros energijos tiekimą. Ką daryti?
  • Užpildykite prašymo formą pasirenkant temą "Prašymas nutraukti ir/arba atnaujinti tiekimą":
  • Verslui, prašymą pateikti čia
  • Privatiems, prašymą pateikti čia.
  • Jeigu neturite galimybės pateikti prašymo internetu, susisiekite klientų aptarnavimo telefonu +370 660 01852.

AB „Energijos skirstymo operatorius“ darbus atliks per 5 darbo dienas nuo prašymo pateikimo dienos.

Atkreipiame dėmesį, kad Verslo klientams laikinai nutraukus elektros energijos tiekimą, sąskaitos už galios mokestį ir toliau bus išrašomos kiekvieną mėnesį. Nepaisant to, kad elektros energijos nenaudojate, ESO yra priversti rezervuoti leistiną naudoti galią, jos neperskirstant kitiems vartotojams. Taip vartotojui paliekama galimybė ateityje naudoti tiekiamą elektros energiją.


Kokį paslaugos suteikimo būdą pasirinkti?

Paslaugos suteikimo būdas

Kada rekomenduojama rinktis?

Nuo skaitiklio

Kai pastato tipas yra daugiabutis;
Kai norite užtikrinti, kad niekas nepasinaudotų elektra.

Nuo oro linijos (atramos)

Kai bus atliekami vidaus elektros tinklo darbai, pastato remontas;
Kai laikinai bus negyvenama ir norima atjungti dėl saugumo;
Kai skaitiklis įrengtas objekto viduje ir neturite galimybės įkeisti ESO darbuotojų.

Nuo tranzitinės dėžės, transformatorinės

Kai elektra į objektą tiekiama tiesiai iš pastotės. Dažniau taikoma verslo klientams.

Rekomenduojame pasirinkus nuo oro linijos (atramos) pridėti oro linijos nuotrauką, tam kad galėtume tiksliau įvertinti jūsų prašomą paslaugą. Nuotrauką galite pridėti prie teikiamo prašymo skiltyje "Dokumentai". Fotografavimo patarimai jums: 

  • Fotografuokite šviesiu paros metu. 
  • Fotografuokite objektą, kuriam reikia atjungimo ir vietą nuo kurios planuojamas atjungimas.
  • Fotografuojant pasirinkite tokį kampą, kad neužstotų medžiai, transporto priemonės ir matytųsi priėmimas prie atjungimo vietos.

Nuotraukos pavyzdys: 


Noriu atnaujinti elektros energijos tiekimą po laikino nutraukimo. Ką daryti?
  • Užpildykite prašymo formą pasirenkant temą "Prašymas nutraukti ir/arba atnaujinti tiekimą":
  • Verslui, prašymą pateikti čia
  • Privatiems, prašymą pateikti čia
  • Jeigu neturite galimybės pateikti prašymo internetu, susisiekite klientų aptarnavimo telefonu +370 660 01852.

AB „Energijos skirstymo operatorius“ darbus atliks per 2 darbo dienas nuo prašymo pateikimo dienos.


Kiek kainuoja laikinas elektros energijos tiekimo nutraukimas arba atnaujinimas?

Vadovaujantis paslaugų, susijusių su elektros energijos persiuntimu ir tiekimu įkainiais, elektros energijos tiekimo nutraukimas arba atnaujinimas Klientui prašant (juridiniam / fiziniam asmeniui priklausančiame objekte) yra apmokestintas pagal šiuos įkainius:

Paslaugos suteikimo būdas

Kai atliekamas tik nutraukimas arba atnaujinimas, EUR su PVM

Kai atliekamas ir nutraukimas, ir atnaujinimas, EUR su PVM

Nuo skaitiklio, kai yra išmanus skaitiklis jūsų objekte

7,84

15,68

Nuo skaitiklio, kai nėra išmanaus skaitiklio jūsų objekte

30,29

60,58

Nuo oro linijos (atramos), tranzitinės dėžės, transformatorinės, kai nenaudojamas automobilis su pakėlimo aikštele

95,90

191,80

Nuo oro linijos (atramos), kai naudojamas automobilis su pakėlimo aikštele

144,75

289,50


Kaip sumokėti už laikiną elektros energijos tiekimo nutraukimą arba atnaujinimą?

Apmokėjimą vykdykite tik gavus sąskaitą, kurią AB „Energijos skirstymo operatorius“ pateiks po atliktų darbų nurodydamas 30 kalendorinių dienų apmokėjimo terminą nuo sąskaitos gavimo dienos.


Man nutrauktas elektros energijos tiekimas dėl skolos. Ką turiu daryti?
  • Jeigu Jums elektros energijos tiekimą užtikrina nepriklausomas arba visuomeninis tiekėjas, kreipkitės į tiekėją dėl tiekimo atnaujinimo.
  • Jeigu esate garantinio tiekimo klientas (ESO) vadovaukitės pateikta informacija čia.