Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

„LTG Infra“ tinklų klientams

Kiek laiko užtruks elektros energijos infrastruktūros perdavimas AB „Energijos skirstymo operatorius“?

Pilną elektros energijos infrastruktūros perdavimą AB „Energijos skirstymo operatorius“ nuosavybėn numatoma įvykdyti per 24 mėnesius nuo sutarties pasirašymo tarp AB „LTG Infra“ ir AB „Energijos skirstymo operatorius“ 2024 m. kovo 14 dienos, t.y. iki 2026 m. balandžio mėn.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kokių veiksmų elektros energijos infrastruktūros perėmimo metu galiu tikėtis?
  1. Elektros vartotojų elektros įrenginiai prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) skirstomųjų tinklų bus prijungti per dvejus metus. 
  2. Elektros vartotojams ESO parengs ir pasirašymui pateiks Elektros tinklo nuosavybės ribų aktus.
  3. Pasirašius elektros tinklo nuosavybės ribų aktą ir jį pateikus ESO, buitinių vartotojų duomenis ESO perduos Visuomeniniam tiekėjui (UAB „Ignitis“) elektros energijos tiekimo sutartims sudaryti, o verslo klientams bus užtikrinamas Garantinis tiekimas.
  4. Vartotojų elektros įrenginių prijungimą prie ESO tinklų baigs paskutinis žingsnis - ESO elektros apskaitos prietaiso (skaitiklio) įrengimas.
  5. Po skaitiklio įrengimo klientai galės rinktis geriausiai poreikius atitinkantį nepriklausomą elektros tiekėją.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip sužinosiu, jog mano objektas jau perduotas AB „Energijos skirstymo operatorius“?

Apie Jūsų objekto prijungimą prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų būsite informuotas el. paštu arba SMS  žinute. Taip pat, prijungimo prie tinklo paskutinį žingsnį žymi naujo skaitiklio įrengimas.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kokiais klausimais klientus aptarnaus AB „LTG Infra“ iki pilno infrastruktūros perdavimo?

Kol Jūsų objekto infrastruktūra nėra pilnai perduota ir neįrengtas naujas elektros apskaitos prietaisas , AB „LTG Infra“ visais klausimas esamus vartotojus aptarnaus kaip ir iki šiol savo klientų aptarnavimo telefonų numeriais:

Vilnius ir Vilniaus raj.: +370 696 89132;
Kaunas ir Kauno raj.: +370 696 71378;
Klaipėda ir Klaipėdos raj.: +370 696 71378;
Šiauliai ir Šiaulių raj.: +370 696 77816.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip registruoti gedimą, kol mano objekto dar nėra perėmęs AB „Energijos skirstymo operatorius“?

Tai galite padaryti Jums įprastu būdu, AB „LTG Infra“ klientų aptarnavimo telefonų numeriais:

Vilnius ir Vilniaus raj.: +370 696 89132;
Kaunas ir Kauno raj.: +370 696 71378;
Klaipėda ir Klaipėdos raj.: +370 696 71378;
Šiauliai ir Šiaulių raj.: +370 696 77816.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kokiais klausimais klientus aptarnaus AB „Energijos skirstymo operatorius“ po pilno infrastruktūros perdavimo?

Perėmus infrastruktūrą apie tai būsite informuojami atskiru pranešimu ir tuomet klausimais, susijusiais su gedimais ar tinklo priežiūra, Jus aptarnaus  AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), o klausimais, susijusiais su mokėjimais, sutartimis ar sąskaitomis, Jus aptarnaus elektros energijos tiekėjas.

Iki kol pasirinksite Nepriklausomą tiekėją, Jums bus užtikrinamas Garantinis (ESO) arba Visuomeninis tiekimas (UAB „Ignitis“).

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kokiais kanalais galėsiu kreiptis į AB „Energijos skirstymo operatorius“ po mano objekto perėmimo ir skaitiklio įrengimo?

Su AB „Energijos skirstymo operatorius“ galite susisiekti šiais klientų aptarnavimo kanalais:

  • Klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61852 (numeris apmokestinamas pagal kliento ryšio plano įkainius);
  • Gedimų atveju trumpuoju telefonu 1852;
  • Susisiekite internetu skiltyje pasirenkant Jums aktualią temą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kas užtikrins elektros energijos tiekimą po mano objekto prijungimo prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų?
  • Privatiems klientams, kurie turi gyvenamosios paskirties patalpas, tiekimą užtikrins Visuomeninis tiekėjas (UAB „Ignitis“).
  • Privatiems klientams, kurie turi negyvenamosios paskirties patalpas ir juridiniams klientams, elektros energijos tiekimą užtikrins ESO Garantinis tiekimas.
  • Pasirinkus Nepriklausomą tiekėją – tiekimą užtikrins pasirinktas nepriklausomas tiekėjas. Tiekėjų sąrašą galite rasti www.pasirinkitetiekeja.lt
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kol tinklas dar neperimtas, ar turiu kreiptis į Visuomeninį tiekėją ar Garantinį tiekėją dėl sutarties sudarymo?

Tinklo perėmimo metu, vartotojams jokių veiksmų atlikti nereikia. Kai AB „Energijos skirstymo operatorius“ pilnai perims AB „LTG Infra“ tinklų infrastruktūrą ir įrengs naujus elektros apskaitos prietaisus (skaitiklius), visus vartotojus, kuriems šis pokytis aktualus, informuosime el. paštu apie tolimesnius tiekėjo pasirinkimo žingsnius.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kada galėsiu sudaryti sutartį su nepriklausomu tiekėju?

Sutartį su Nepriklausomu tiekėju galėsite sudaryti po to, kai  AB „Energijos skirstymo operatorius“ perims Jūsų objekto infrastruktūrą ir Jums bus įrengtas naujas elektros apskaitos prietaisas (skaitiklis). Visą informaciją apie Nepriklausomo tiekėjo pasirinkimą galite rasti svetainėje www.pasirinkitetiekeja.lt

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ką daryti, jei AB „LTG Infra“ turi neteisingus ir (ar) pasenusius mano kontaktinius duomenis?

Įsitikinkite, kad Jūsų asmens duomenys yra atnaujinti. Tik tokiu atveju būsite sklandžiai informuojami apie Jums aktualius tinklo perėmimo etapus. Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti AB „LTG Infra“ klientų aptarnavimo telefonų numeriais:

Vilnius ir Vilniaus raj.: +370 696 89132;
Kaunas ir Kauno raj.: +370 696 71378;
Klaipėda ir Klaipėdos raj.: +370 696 71378;
Šiauliai ir Šiaulių raj.: +370 696 77816.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kokius veiksmus turėsiu atlikti įrengus naują elektros apskaitos prietaisą (skaitiklį)?

Jums nereikės atlikti jokių papildomų veiksmų. Apie elektros apskaitos prietaiso keitimo darbus būsite informuojami iš anksto, o įrengus - apie tai informuosime atskiru pranešimu el. paštu arba SMS žinute.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Koks elektros apskaitos prietaisas bus įrengtas?

Kiekvienam AB „LTG Infra“ klientui bus įrengtas išmanusis elektros apskaitos prietaisas (skaitiklis), išskyrus atvejus kuomet nebus techninių galimybių įrengti išmanųjį skaitiklį, pavyzdžiui skaitiklis netelpa fiziškai. Prieš keičiant elektros apskaitos prietaisą (skaitiklį), kiekvieną klientą informuosime  telefonu ir / ar SMS žinute. Daugiau informacijos apie išmaniuosius skaitiklius galite rasti interneto svetainėje: www.ismaniejiskaitikliai.lt

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar po elektros apskaitos prietaiso įrengimo ir mano objekto perėmimo turėsiu deklaruoti rodmenis?

Jeigu jums bus įrengtas išmanusis elektros apskaitos prietaisas, deklaruoti rodmenų nebereikės, kadangi elektros apskaitos prietaisas automatiškai nuskaitys Jūsų elektros energijos suvartojimo duomenis. Jeigu bus įrengtas įprastas skaitiklis, rodmenis galėsite deklaruoti ESO savitarnoje arba pas savo tiekėją.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kiek laiko užtruks darbai, kai gausiu pranešimą, jog mano objektas bus perkeliamas į AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų infrastruktūrą?

Kiekvieno atskiro objekto perkėlimo laiko numatyti negalime, tai priklausys nuo rekonstrukcijos masto.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ką turiu atlikti, jeigu gavau pranešimą, jog mano objektui numatyti rekonstrukcijos darbai?

Jums reikės užtikrinti galimybę nekliudomai prieiti, privažiuoti ar kitaip patekti prie energetikos objektų, esančių žemės sklypuose, nesuformuotame valstybiniame žemės plote, nekilnojamuose ir (ar) kilnojamuose objektuose.

Taip pat, teisės aktų nustatyta tvarka užtikrinti galimybę atlikti energetikos objektų eksploatavimo, remonto, techninės priežiūros, medžių ir krūmų kirtimo, rekonstravimo ir (ar) modernizavimo darbus bei įrengti naujus elektros energetikos objektus, neišplečiant esamų apsaugos zonų ribų, įskaitant, bet neapsiribojant, griovimo, kasimo, gręžimo, betonavimo ir kitus, savo esme su energetikos objekto eksploatavimu, remontu, technine priežiūra ar modernizavimu susijusius darbus.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip susikurti ESO savitarnos paskyrą?

Apie tai, kaip susikurti ESO savitarnos paskyrą, kviečiame paskaityti šioje nuorodoje.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu atsisakyti būti prijungtas prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų?

Vadovaujantis tuo, kad elektros tinklai perduoti  AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) ir AB „LTG Infra“ jų nebevaldo, klientams, kurie nepasinaudos galimybe sudaryti sutartį su ESO per nurodytą terminą, elektros tiekimas bus nutrauktas, informuojant klientą prieš 30 kalendorinių dienų.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar man kainuos prijungimas prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų?

Esamiems AB „LTG Infra“ tiekiamos elektros energijos vartotojams prijungimo prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų darbai nieko nekainuos, visus prijungimo kaštus padengs vykdomo projekto Šalys.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar mano turimas elektros tinklų nuosavybės ribų aktas keisis?

Tam tikrai daliai vartotojų jų objektų elektros tinklų nuosavybės ribų aktas keisis, jeigu bus reikalinga atlikti techninius pakeitimus tinkle arba elektros tinklų nuosavybės ribų aktas neatitinka elektros tinklų nuosavybės ribų nustatymo principų pagal Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisykles. Tiems vartotojams, kuriems jokių techninių pokyčių atlikti nereikės, nesikeis ir objekto elektros tinklų nuosavybės ribų aktas. Tačiau abiem atvejais, prieš prijungiant vartotojus prie  AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų, Jūs turėsite galimybę susipažinti su Jūsų objekto elektros tinklo nuosavybės ribų aktu bei turėsite jį pasirašyti.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?