„LTG Infra“ tinklų klientams

Kiek laiko užtruks elektros energijos infrastruktūros perdavimas AB „Energijos skirstymo operatorius“?

Pilną elektros energijos infrastruktūros perdavimą AB „Energijos skirstymo operatorius“ nuosavybėn numatoma įvykdyti per 24 mėnesius nuo sutarties pasirašymo tarp AB „LTG Infra“ ir AB „Energijos skirstymo operatorius“ 2024 m. kovo 14 dienos, t.y. iki 2026 m. balandžio mėn.


Kokių veiksmų elektros energijos infrastruktūros perėmimo metu galiu tikėtis?
  1. Elektros vartotojų elektros įrenginiai prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) skirstomųjų tinklų bus prijungti per dvejus metus. 
  2. Elektros vartotojams ESO parengs ir pasirašymui pateiks Elektros tinklo nuosavybės ribų aktus.
  3. Pasirašius elektros tinklo nuosavybės ribų aktą ir jį pateikus ESO, buitinių vartotojų duomenis ESO perduos Visuomeniniam tiekėjui (UAB „Ignitis“) elektros energijos tiekimo sutartims sudaryti, o verslo klientams bus užtikrinamas Garantinis tiekimas.
  4. Vartotojų elektros įrenginių prijungimą prie ESO tinklų baigs paskutinis žingsnis - ESO elektros apskaitos prietaiso (skaitiklio) įrengimas.
  5. Po skaitiklio įrengimo klientai galės rinktis geriausiai poreikius atitinkantį nepriklausomą elektros tiekėją.

Kaip sužinosiu, jog mano objektas jau perduotas AB „Energijos skirstymo operatorius“?

Apie Jūsų objekto prijungimą prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų būsite informuotas el. paštu arba SMS  žinute. Taip pat, prijungimo prie tinklo paskutinį žingsnį žymi naujo skaitiklio įrengimas.


Kokiais klausimais klientus aptarnaus AB „LTG Infra“ iki pilno infrastruktūros perdavimo?

Kol jūsų objekto infrastruktūra nėra pilnai perduota ir neįrengtas naujas elektros apskaitos prietaisas, AB „LTG Infra“ visais klausimas esamus vartotojus aptarnaus šiais klientų aptarnavimo telefonų numeriais:

Dėl sąskaitų, mokėtinų sumų, kitų sutartinių klausimų: 

Vilnius ir Vilniaus raj.: +370 696 89132;
Kaunas ir Kauno raj.: +370 696 71378;
Klaipėda ir Klaipėdos raj.: +370 696 71378;
Šiauliai ir Šiaulių raj.: +370 696 77816.

Dėl elektros tiekimo sutrikimų:

Vilniaus regione  +370 618 66902;
Kauno regione +370 614 94463;
Šiaulių regione +370 614 94463;
Klaipėdos regione +370 614 94463.


Kaip registruoti elektros tiekimo sutrikimą, kol mano objekto dar nėra perėmęs AB „Energijos skirstymo operatorius“?

Elektros tiekimo sutrikimą galite registruoti bet kuriuo metu (visą parą) šiais AB „LTG Infra“ telefonų numeriais:

Vilniaus regione  +370 618 66902;
Kauno regione +370 614 94463;
Šiaulių regione +370 614 94463;
Klaipėdos regione +370 614 94463.


Kokiais klausimais klientus aptarnaus AB „Energijos skirstymo operatorius“ po pilno infrastruktūros perdavimo?

Perėmus infrastruktūrą apie tai būsite informuojami atskiru pranešimu ir tuomet klausimais, susijusiais su gedimais ar tinklo priežiūra, Jus aptarnaus  AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), o klausimais, susijusiais su mokėjimais, sutartimis ar sąskaitomis, Jus aptarnaus elektros energijos tiekėjas.

Iki kol pasirinksite Nepriklausomą tiekėją, Jums bus užtikrinamas Garantinis (ESO) arba Visuomeninis tiekimas (UAB „Ignitis“).


Kokiais kanalais galėsiu kreiptis į AB „Energijos skirstymo operatorius“ po mano objekto perėmimo ir skaitiklio įrengimo?

Su AB „Energijos skirstymo operatorius“ galite susisiekti šiais klientų aptarnavimo kanalais:

  • Klientų aptarnavimo telefonu +370 660 01852 (numeris apmokestinamas pagal kliento ryšio plano įkainius);
  • Gedimų atveju trumpuoju telefonu 1852;
  • Susisiekite internetu skiltyje pasirenkant Jums aktualią temą.

Kas užtikrins elektros energijos tiekimą po mano objekto prijungimo prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų?
  • Privatiems klientams, kurie turi gyvenamosios paskirties patalpas, tiekimą užtikrins Visuomeninis tiekėjas (UAB „Ignitis“).
  • Privatiems klientams, kurie turi negyvenamosios paskirties patalpas ir juridiniams klientams, elektros energijos tiekimą užtikrins ESO Garantinis tiekimas.
  • Pasirinkus Nepriklausomą tiekėją – tiekimą užtikrins pasirinktas nepriklausomas tiekėjas. Tiekėjų sąrašą galite rasti www.pasirinkitetiekeja.lt

Kol tinklas dar neperimtas, ar turiu kreiptis į Visuomeninį tiekėją ar Garantinį tiekėją dėl sutarties sudarymo?

Tinklo perėmimo metu, vartotojams jokių veiksmų atlikti nereikia. Kai AB „Energijos skirstymo operatorius“ pilnai perims AB „LTG Infra“ tinklų infrastruktūrą ir įrengs naujus elektros apskaitos prietaisus (skaitiklius), visus vartotojus, kuriems šis pokytis aktualus, informuosime el. paštu apie tolimesnius tiekėjo pasirinkimo žingsnius.


Kada galėsiu sudaryti sutartį su nepriklausomu tiekėju?

Sutartį su Nepriklausomu tiekėju galėsite sudaryti po to, kai  AB „Energijos skirstymo operatorius“ perims Jūsų objekto infrastruktūrą ir Jums bus įrengtas naujas elektros apskaitos prietaisas (skaitiklis). Visą informaciją apie Nepriklausomo tiekėjo pasirinkimą galite rasti svetainėje www.pasirinkitetiekeja.lt


Ką daryti, jei AB „LTG Infra“ turi neteisingus ir (ar) pasenusius mano kontaktinius duomenis?

Įsitikinkite, kad Jūsų asmens duomenys yra atnaujinti. Tik tokiu atveju būsite sklandžiai informuojami apie Jums aktualius tinklo perėmimo etapus. Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti AB „LTG Infra“ klientų aptarnavimo telefonų numeriais:

Vilnius ir Vilniaus raj.: +370 696 89132;
Kaunas ir Kauno raj.: +370 696 71378;
Klaipėda ir Klaipėdos raj.: +370 696 71378;
Šiauliai ir Šiaulių raj.: +370 696 77816.


Kokius veiksmus turėsiu atlikti įrengus naują elektros apskaitos prietaisą (skaitiklį)?

Jums nereikės atlikti jokių papildomų veiksmų. Apie elektros apskaitos prietaiso keitimo darbus būsite informuojami iš anksto, o įrengus - apie tai informuosime atskiru pranešimu el. paštu arba SMS žinute.


Koks elektros apskaitos prietaisas bus įrengtas?

Kiekvienam AB „LTG Infra“ klientui bus įrengtas išmanusis elektros apskaitos prietaisas (skaitiklis), išskyrus atvejus kuomet nebus techninių galimybių įrengti išmanųjį skaitiklį, pavyzdžiui skaitiklis netelpa fiziškai. Prieš keičiant elektros apskaitos prietaisą (skaitiklį), kiekvieną klientą informuosime  telefonu ir / ar SMS žinute. Daugiau informacijos apie išmaniuosius skaitiklius galite rasti interneto svetainėje: www.ismaniejiskaitikliai.lt


Ar po elektros apskaitos prietaiso įrengimo ir mano objekto perėmimo turėsiu deklaruoti rodmenis?

Jeigu jums bus įrengtas išmanusis elektros apskaitos prietaisas, deklaruoti rodmenų nebereikės, kadangi elektros apskaitos prietaisas automatiškai nuskaitys Jūsų elektros energijos suvartojimo duomenis. Jeigu bus įrengtas įprastas skaitiklis, rodmenis galėsite deklaruoti ESO savitarnoje arba pas savo tiekėją.


Kiek laiko užtruks darbai, kai gausiu pranešimą, jog mano objektas bus perkeliamas į AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų infrastruktūrą?

Negalime tiksliai numatyti kiekvieno atskiro objekto perkėlimo laiko, nes tai priklauso nuo rekonstrukcijos masto. Tačiau svarbu žinoti, kad jeigu jūsų objektas priklauso didesnei komercinei apskaitai, apskaitos prietaisų keitimo darbai bus pradėti tik gavus visų narių pasirašytus NRA (nuosavybės ribų aktus).


Ką turiu atlikti, jeigu gavau pranešimą, jog mano objektui numatyti rekonstrukcijos darbai?

Jums reikės užtikrinti galimybę nekliudomai prieiti, privažiuoti ar kitaip patekti prie energetikos objektų, esančių žemės sklypuose, nesuformuotame valstybiniame žemės plote, nekilnojamuose ir (ar) kilnojamuose objektuose.

Taip pat, teisės aktų nustatyta tvarka užtikrinti galimybę atlikti energetikos objektų eksploatavimo, remonto, techninės priežiūros, medžių ir krūmų kirtimo, rekonstravimo ir (ar) modernizavimo darbus bei įrengti naujus elektros energetikos objektus, neišplečiant esamų apsaugos zonų ribų, įskaitant, bet neapsiribojant, griovimo, kasimo, gręžimo, betonavimo ir kitus, savo esme su energetikos objekto eksploatavimu, remontu, technine priežiūra ar modernizavimu susijusius darbus.


Kaip susikurti ESO savitarnos paskyrą?

Apie tai, kaip susikurti ESO savitarnos paskyrą, kviečiame paskaityti šioje nuorodoje.


Ar galiu atsisakyti būti prijungtas prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų?

Vadovaujantis tuo, kad elektros tinklai perduoti  AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) ir AB „LTG Infra“ jų nebevaldo, klientams, kurie nepasinaudos galimybe sudaryti sutartį su ESO per nurodytą terminą, elektros tiekimas bus nutrauktas, informuojant klientą prieš 30 kalendorinių dienų.


Ar man kainuos prijungimas prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų?

Esamiems AB „LTG Infra“ tiekiamos elektros energijos vartotojams prijungimo prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų darbai nieko nekainuos, visus prijungimo kaštus padengs vykdomo projekto Šalys.


Ar mano turimas elektros tinklų nuosavybės ribų aktas keisis?

Tam tikrai daliai vartotojų jų objektų elektros tinklų nuosavybės ribų aktas keisis, jeigu bus reikalinga atlikti techninius pakeitimus tinkle arba elektros tinklų nuosavybės ribų aktas neatitinka elektros tinklų nuosavybės ribų nustatymo principų pagal Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisykles. Tiems vartotojams, kuriems jokių techninių pokyčių atlikti nereikės, nesikeis ir objekto elektros tinklų nuosavybės ribų aktas.

Jeigu jūsų objektas priklauso didesnei komercinei apskaitai, tik gavus visų narių pasirašytus NRA (nuosavybės ribų aktus) bus pradėti apskaitos prietaisų keitimo darbai.

Tačiau abiem atvejais, prieš prijungiant vartotojus prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų, Jūs turėsite galimybę susipažinti su Jūsų objekto elektros tinklo nuosavybės ribų aktu bei turėsite jį pasirašyti.