Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
Naujos paraiškos pateikimas
Privatiems / Verslui
Mūsų rekomendacija Jums:
- Pasitikrinkite, ar perrašyta teikimo sutartis naujo savininko vardu: jeigu paraišką pildo naujas savininkas, kuris dar nėra persirašęs sutarties savo vardu – paraiškos užpildyti nepavyks, reikia persirašyti sutartį.
- Patikrinkite, kas pildo paraišką: jeigu paraišką pildo įgaliotas asmuo, patikrinkite, ar įvesto objekto savininko kodas sutampa su tiekimo sutarties turėtojo kodu. Jeigu ne, užpildyti paraiškos nepavyks, reikia persirašyti sutartį arba patikslinti savininko kodą.
- Pasitikrinkite, ar objektas verslo ar buities: kai paraiška pildoma privačiam asmeniui, o sutartyje matyti, kad objektas yra komercinės paskirties arba ūkininko vardu, užpildyti paraiškos nepavyks, nes reikia rinktis verslo paraiškos tipą.
- Pasitikrinkite, ar nėra įrašytas unikalus žemės sklypo numeris, kai yra nurodytas pilnas objekto adresas. Jeigu nurodytas klasifikuotas objekto adresas, unikalaus žemės sklypo numerio rašyti nereikia. Jeigu klasifikuotas adresas nerandamas, reikalinga įrašyti unikalų žemės sklypo numerį.
Privatiems / Verslui
Rūpindamiesi Klientų duomenų saugumu ir atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus asmens duomenų tvarkymo reikalavimus, stebėti paslaugos suteikimo etapus ir valdyti pateiktos paraiškos informaciją gali tik objekto savininkas arba jo įgaliotas asmuo, todėl paraiškų stebėsena nebus pasiekiama kitiems asmenims: statytojams, rangovams. Jeigu esate įgaliotas asmuo – paraišką galite teikti už kitą asmenį per savo turimą ESO savitarnoje paskyrą. Teikiant paraišką, būtina pridėti įgaliojimo dokumentą.
Privatiems / Verslui
ESO savitarnoje apmokėjimui per bankininkystę, yra galimybė rinktis iš trijų bankų. Taip pat galite atsisiųsti išankstinės sąskaitos dokumentą, kurioje nurodyti mokėjimui reikalingi rekvizitai. Pagal šiuos rekvizitus galite atlikti apmokėjimus iš kitų bankų.
Privatiems / Verslui
Taip, pateikti paraiškas galite paskambinę klientų aptarnavimo telefonu +370 660 01852.
Privatiems / Verslui
Ši problema gali kilti dėl per ilgo komentaro lauke „Papildoma informacija“. Šiuo metu į komentarų lauką leidžiama įrašyti iki 1000 simbolių. Jeigu Jūsų komentaras susideda iš daugiau negu 1000 simbolių, pridėkite MS Word dokumentą prie paraiškos, kuriame būtų pateiktas Jūsų komentaras.