Pateiktų paraiškų stebėsena
Nuo birželio 3 d. paraiškų stebėsena manoelektra.lt uždaroma ir patikrinti pateiktą paraišką galėsite tik prisijungę į savo paskyrą ESO savitarnoje. Jeigu neturite paskyros, kviečiame susikurti pagal pateiktą instrukciją.
Naujos paskyros sukūrimas ESO Verslo klientams. Atsisiųsite pdf formatu.
Pateiktos paraiškos atvaizduojamos tik objekto savininkui ir įgaliotam asmeniui, kuris yra įgaliotas proceso pradžioje ir teikė paraišką per savo turimą ESO savitarnoje paskyrą.
Paraiškos, kurios yra nebaigtos pildyti, atvaizduojamos „Pildomos paraiškos“ skiltyje. Pildomos paraiškos šioje skiltyje atvaizduojamos 90 kalendorinių dienų. Suėjus terminui, jos bus anuliuotos.
- Dokumentų būsena savitarnoje pasikeis tik ESO darbuotojui patvirtins jų tinkamumą.
- Inicijavus apmokėjimą per savitarną, duomenys apie apmokėjimą iš banko gaunami sekančią darbo dieną. Kol gausime duomenis iš banko, savitarnoje būsenos „Apmokėta“ neatvaizduos.
Naujų vartotojų paraiškas, iki apmokėjimo, yra galimybė atšaukti per paraiškų stebėseną, įėjus į detalų paslaugos stebėjimą.
Paraiškų stebėsenoje galėsite stebėti tik paslaugų paraiškas, kurių suteikimo terminas yra ilgesnis pvz. elektros/dujų įvedimo, galios didinimo, įrenginių iškėlimo, gaminančio vartotojo paraiškas. Kitų paraiškų, tokių kaip: tarifo plano keitimas, tiekėjo pasirinkimas ir kt. stebėti neturėsite galimybės, nes šias paslaugas dažniausiai suteikiame per kelias darbo dienas.
Įgaliotas asmuo savo paskyroje mato už kitą asmenį pateiktas paraiškas tik tuo atveju, jeigu paraiška buvo teikta iš įgalioto asmens paskyros.