Pradžia

Planiniai darbai

Kaip pasiruošti elektros planiniam nutraukimui?

1. Iš kištukinių lizdų ištraukti ne tik kompiuterio, bet ir visų kitų elektroninių buities prietaisų maitinimą. Jei to nepadarėte, nereiškia, kad neišjungti įrenginiai tikrai suges, tačiau tokia tikimybė išlieka ir apsisaugoti visuomet pravartu.

2. Jei prognozuojama smarki liūtis ar potvyniai, išjungti viso namo ar buto elektros įvado automatinius jungiklius.

3. Iš anksto pasigaminkite maisto, įkraukite telefono ar nešiojamojo kompiuterio baterijas, pasirūpinkite alternatyviu šviesos šaltiniu – žvakėmis, žibintuvėliais.

4. Jei dėl kokių nors priežasčių jums yra itin svarbu, kad naudojami elektros prietaisai veiktų be pertrūkių, apsvarstykite galimybę išsinuomoti išorinį elektros generatorių, prijungiamą prie vartotojo vidaus tinklo.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kodėl vykdote planinius elektros atjungimų darbus?

Suplanuoti elektros atjungimai yra vykdomi dėl elektros tinklo kokybės ir elektros tiekimo patikimumo gerinimo arba naujų vartotojų prijungimo.

Pagrindinės atjungimų priežastys:
• elektros tinklo rekonstrukcija;
• iš anksto suplanuotas tinklo remontas;
• naujų vartotojų prijungimas;
• gedimų arba tinklo defektų šalinimai.

Kaip dažnai klientams gali būti vykdomi planiniai elektros atjungimai yra nurodyta Lietuvos Respublikos Energetikos ministerijos patvirtintose taisyklėse (skaitykite čia).

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Dėl kokių priežaščių darbai gali būti atšaukti?

Suplanuotus elektros atjungimus esame priversti atšaukti, jei nepalankios oro sąlygos apsunkina privažiavimą prie elektros tinklų arba įvyksta nenumatyti atvejai: pakito oro temepratūra (nukrito iki -15°C arba pakilo iki +30°C), pasikeitė elektros tinklo schema, turime vidinių techninių arba sveikatos problemų su darbuotojais ir kt.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu gauti kompensaciją dėl patirtų nuostolių, kuriuos sukėlė elektros atjungimas?

Jei dėl vidinių techninių sistemų trikdžių klientai nebuvo informuoti apie suplanuotus elektros atjungimus ir dėl atliekamų darbų patyrė nuostolius, mes įvertiname kiekvieno kliento situaciją individuliai ir kompensuojame patirtus nuostolius. Jeigu norite kreiptis dėl kompensacijos, prašome skambinti tel. 1852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Prieš kiek laiko informuojate apie planinius elektros atjungimus?

Apie planuojamą elektros atjungimą informaciją gausite prieš 5 kaledorines dienas. Likus 24 val. iki darbų pradžios, gausite papildomą priminimą. Informavimą galite gauti el. paštu ir/arba SMS žinute savo nurodytais kontaktiniai duomenimis. Jeigu norite pasitikrinti savo kontaktus arba pasikeisti informavimo būdą, prašome skambinti tel. 1852

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur galiu išsinuomoti generatorių, kol neturėsiu elektros?

Prašome kreiptis į rinkoje esančias įmones, kurios siūlo generatoriaus nuomos paslaugą. Apgailestaujame, mes generatorių nenuomojame, bet dalinamės su Jumis rekomendacijomis, kurias kviečiame perskaityti prieš užsisakant generatoriaus nuomos paslaugą.

Rekomendacijas rasite čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu gauti kompensaciją už generatoriaus nuomą?

Generatoriaus nuoma yra kaip papildoma paslauga, kurią savo patogumui Jūs galite užsisakyti iš šią paslaugą siūlančių įmonių. Tai yra Jūsų pasirinkimas, todėl nėra numatyta klientams kompensacijų išmokos už generatoriaus nuomą.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu teikti prašymą, jei man netinkamas suplanuotas elektros atjungimo laikas?

Jeigu gavote informaciją apie suplanuotą elektros atjungimą ir jums netinka darbų atlikimo laikas dėl įpatingai svarbių priežaščių, Jūs galite kreiptis tel. 1852 ir mus informuoti. Atsižvelgsime ir įvertinsime individuliai Jūsų situaciją.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?