Prisijungimo klausimai
Prisijungus prie mano.eso.lt paspauskite mygtuką „Registruotis“. Atsidariusiame puslapyje patvirtinkite savo tapatybę vienu iš pateiktų būdu. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis. Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroniniu adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.
Jeigu turite susikūręs paskyrą „namams“, galite jungtis naudodamiesi elektroninių valdžios vartų, Swedbank ar SEB banko elektroninės tapatybės nustatymo sistemomis. Jas rasite po prisijungimo forma. Jeigu turite paskyrą „verslui“, prašome skambinti 1852.
Jeigu pamiršote prisijungimo slaptažodį, naudokitės slaptažodžio priminimo funkcija - įvedę savo paskyros elektroninį paštą, gausite instrukciją, kaip atnaujinti slaptažodį.
Jeigu Jūsų el. pašto adrese yra įsivėlusi klaida, užpildykite prašymą ištaisyti el. pašto adresą. Prašymą galite pateikti čia, pasirenkant temą „Noriu patikslinti savo kontaktinius duomenis“.
Jeigu pasikeitė paskyros valdytojas, turite registruoti prašymą ištrinti seną paskyrą ir susikurti paskyrą su naujo valdytojo el. pašto adresu.