Pradžia

Skolos

Kas yra skola?

Skola - sutartyje nurodytu laiku neapmokėta suma už suvartotą elektros energijos kiekį arba suteiktas ESO paslaugas.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kodėl man susidarė skola?

Skola susidarė, nes sutartyje nurodytu laiku nebuvo apmokėta už suvartotą elektros energijos kiekį.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip ir kur sumokėti už susidariusią skolą?

AB SEB bankas, AB LT41 7044 0600 0032 1788
„Swedbank“, AB LT29 7300 0100 0237 6713
Luminor Bank AS Lietuvos skyrius LT47 2140 0300 0018 0094, LT58 4010 0424 0301 7877

  • kitose įmokų surinkimo vietose. Sumokėti už ESO suteiktas paslaugas galima pervedant pinigus į AB „Energijos skirstymo operatorius“ a/s Nr. LT82 7044 0600 0298 2730, AB SEB bankas.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Sumokėjau skolą. Kada atnaujinsite elektros tiekimą?

Elektros energijos tiekimą atnaujinsime tik tada, kai sumokėsite visą skolą ir atjungimo – pajungimo paslaugos išlaidas. Po įmokos gavimo, elektros tiekimą atnaujinsime ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu atidėti skolos sumokėjimo terminą?

Skolos mokėjimo atidėjimo galimybę turite, tačiau kiekvienam klientui ji yra įvertinama individualiai. Jeigu norite atidėti skolos mokėjimą už suvartotą elektros energiją, prašome kreiptis ESO savitarnoje arba tel. 1852. Jeigu norite atidėti mokėjimo terminą už ESO suteiktas paslaugas, prašome rašyti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur kreiptis, jei nesutinku su skola?

Jeigu nesutinkate su susidariusia skola už suvartotą elektros energijos kiekį, prašome kreiptis ESO savitarnoje arba tel. 1852. Jeigu nesutinkate su susidariusia skola už suteiktas ESO paslaugas, prašome rašyti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?