Pradžia

Sutartys ir objektai

Kodėl nematau savo valdomo objekto?
  • Jeigu nematote savo valdomo objekto, tai gali būti todėl, kad nesate sudaręs tiekimo sutarties. Tiekimo sutartį turite sudaryti su pasirinktu nepriklausomu tiekėju arba visuomeniniu tiekėju UAB „ Ignitis“. Tiekėjų sąrašą galite rasti čia. Sudarius sutartį su tiekėju, objektą savitarnoje matysite per 5 d. d. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kodėl negaliu prisidėti objektų, kurie priklauso kitai įmonei/asmeniui?
  • Rūpindamiesi Klientų duomenų saugumu ir atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus asmens duomenų tvarkymo reikalavimus, paskyros valdymo ir matymo teisės yra suteikiamos tik objekto savininkui arba jo įgaliotam asmeniui. Objekto savininko turimi objektai identifikuojami pagal asmens kodą, todėl Klientai prisijungę prie ESO savitarnos, mato tik tuos objektus, su kuriais pasirašę elektros energijos sutartį.

Dėl aukščiau išvardinto priežasties ESO savitarnos paskyroje, registruotoje vienu el. paštu ir vienu asmens kodu, negalite matyti kitam asmeniui priklausančių objektų.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kodėl matau man nepriklausantį objektą?
  • Jeigu paskyroje matote Jums nebepriklausantį objektą, reiškia nesate nutraukę sutarties su savo tiekėju. Turite kreiptis į savo tiekėją dėl sutarties nutraukimo. Nutraukus sutartį, objektas bus pašalintas iš Jūsų paskyros.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kodėl negaliu deklaruoti objekto rodmenų ESO savitarnoje?

Jeigu Jums neleidžia deklaruoti rodmenų ESO savitarnoje, tikėtina, Jūs dar nepasirinkote nepriklausomo tiekėjo ir turima elektros energijos sutartis yra visuomeninio tiekimo. Tokiu atveju deklaruoti rodmenis turite Ignitis savitarnoje

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip įtraukti ar pašalinti objektą ESO savitarnoje?
  • Atskirai objekto pridėti prie paskyros – nėra galimybės. Objektas paskyroje atvaizduojamas automatiškai, nuo sutarties su nepriklausomu tiekėju įsigaliojimo datos (duomenys ESO savitarnoje atnaujinami kiekvieno mėnesio 6 – 10  dienomis, tad jeigu pirmą sutarties įsigaliojimo dieną objektas dar neatvaizduojamas - palaukite kelias dienas) Jeigu sutartį su nepriklausomu tiekėju sudarėte šį mėnesį, o ji įsigalios nuo ateinančio mėnesio 1 d., tokiu keliu ir objektas ESO savitarnoje bus atvaizduojamas po sutarties įsigaliojimo datos.
  • Jeigu prie ESO savitarnos per tapatybės identifikavimo priemones jungiasi ne sutarties savininkas, o trečias asmuo – objektas nebus atvaizduojamas. Svarbu, kad prie savitarnos jungtųsi sutarties savininkas. Sistema identifikuoja vartotoją pagal asmens kodą ir atvaizduoja priklausančius objektus. Pažymime, kad įgaliotas asmuo ar objekto bendraturtis, prisijungęs prie savitarnos per asmens identifikavimo priemones, taip pat nematys objektų, esančių kito asmens sutartyje.
  • Jeigu esate objekto savininkas, tačiau nesudarėte jokios sutarties, kreipkitės į visuomeninį ar nepriklausomą tiekėją ir sudarykite elektros energijos tiekimo sutartį. Objektą ESO savitarnoje matysite po sutarties su elektros tiekėju įsigaliojimo datos.
  • Sudarius sutartį su tiekėju, tačiau nematant objekto ESO savitarnoje gali būti, kad sutartis dar neįsigaliojusi, o objektus matysite nuo sutarties įsigaliojimo datos.

Kaip pašalinti objektą iš ESO savitarnos paskyros:

  • Jeigu ESO savitarnoje matote objektą, vadinasi Jūsų vardu sutartis su tiekėju galiojanti, arba Jums taikomas garantinis tiekimas. Jei nebesate objekto savininkas – kreipkitės į savo tiekėją dėl sutarties nutraukimo. Nutraukus sutartį objektas nebebus atvaizduojamas ESO savitarnoje.
  • Kas yra objekto tiekėjas, galite matyti čia.
  • Jeigu objekto tiekėjas – AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), dėl garantinio tiekimo nutraukimo, rašykite čia.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?