Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
Sutartys ir objektai
Jūsų objektas savitarnoje gali būti nerodomas dėl šių priežasčių:
1️. Objektui nėra sudaryta elektros tiekimo sutartis.
- Elektros tiekimo sutartį reikia sudaryti su pasirinktu nepriklausomu tiekėju arba visuomeniniu tiekėju UAB „Ignitis“.
- Pasirašius sutartį, objektą savitarnoje matysite per 5 darbo dienas nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
2️. Prisijungėte su netinkamu asmens ar įmonės kodu.
- Patikrinkite, ar jungiatės tuo pačiu asmens ar įmonės kodu, kuriuo sudaryta sutartis.
- Jei objektas priklauso įmonei, įsitikinkite, kad jungiatės su įmonės paskyra.
3️. Objektas registruotas kito asmens vardu.
- Jei sutartis sudaryta ne jūsų vardu, objektas savitarnoje nebus rodomas.
Jeigu šis atsakymas neatsakė į jūsų klausimą, kviečiame pasinaudoti pokalbiu internetu, esančiu apačioje dešiniajame kampe. Mūsų specialistai konsultuoja darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val.
Privatiems / Verslui
Rūpindamiesi Klientų duomenų saugumu ir atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus asmens duomenų tvarkymo reikalavimus, paskyros valdymo ir matymo teisės yra suteikiamos tik objekto savininkui arba jo įgaliotam asmeniui. Objekto savininko turimi objektai identifikuojami pagal asmens kodą, todėl Klientai prisijungę prie ESO savitarnos, mato tik tuos objektus, su kuriais pasirašę elektros energijos sutartį.
Dėl aukščiau išvardinto priežasties ESO savitarnos paskyroje, registruotoje vienu el. paštu ir vienu asmens kodu, negalite matyti kitam asmeniui priklausančių objektų.
Privatiems / Verslui
Jeigu paskyroje matote Jums nebepriklausantį objektą, reiškia nesate nutraukę sutarties su savo tiekėju. Turite kreiptis į savo tiekėją dėl sutarties nutraukimo. Nutraukus sutartį, objektas bus pašalintas iš Jūsų paskyros
Privatiems / Verslui
Jeigu Jums neleidžia deklaruoti rodmenų ESO savitarnoje, tikėtina, Jūs dar nepasirinkote nepriklausomo tiekėjo ir turima elektros energijos sutartis yra visuomeninio tiekimo. Tokiu atveju deklaruoti rodmenis turite Ignitis savitarnoje
- Atskirai objekto pridėti prie paskyros – nėra galimybės. Objektas paskyroje atvaizduojamas automatiškai, nuo sutarties su nepriklausomu tiekėju įsigaliojimo datos (duomenys ESO savitarnoje atnaujinami kiekvieno mėnesio 6 – 10 dienomis, tad jeigu pirmą sutarties įsigaliojimo dieną objektas dar neatvaizduojamas - palaukite kelias dienas) Jeigu sutartį su nepriklausomu tiekėju sudarėte šį mėnesį, o ji įsigalios nuo ateinančio mėnesio 1 d., tokiu keliu ir objektas ESO savitarnoje bus atvaizduojamas po sutarties įsigaliojimo datos.
- Jeigu prie ESO savitarnos per tapatybės identifikavimo priemones jungiasi ne sutarties savininkas, o trečias asmuo – objektas nebus atvaizduojamas. Svarbu, kad prie savitarnos jungtųsi sutarties savininkas. Sistema identifikuoja vartotoją pagal asmens kodą ir atvaizduoja priklausančius objektus. Pažymime, kad įgaliotas asmuo ar objekto bendraturtis, prisijungęs prie savitarnos per asmens identifikavimo priemones, taip pat nematys objektų, esančių kito asmens sutartyje.
- Jeigu esate objekto savininkas, tačiau nesudarėte jokios sutarties, kreipkitės į visuomeninį ar nepriklausomą tiekėją ir sudarykite elektros energijos tiekimo sutartį. Objektą ESO savitarnoje matysite po sutarties su elektros tiekėju įsigaliojimo datos.
- Sudarius sutartį su tiekėju, tačiau nematant objekto ESO savitarnoje gali būti, kad sutartis dar neįsigaliojusi, o objektus matysite nuo sutarties įsigaliojimo datos.
Kaip pašalinti objektą iš ESO savitarnos paskyros:
- Jeigu ESO savitarnoje matote objektą, vadinasi Jūsų vardu sutartis su tiekėju galiojanti, arba Jums taikomas garantinis tiekimas. Jei nebesate objekto savininkas – kreipkitės į savo tiekėją dėl sutarties nutraukimo. Nutraukus sutartį objektas nebebus atvaizduojamas ESO savitarnoje.
- Kas yra objekto tiekėjas, galite matyti čia.
- Jeigu objekto tiekėjas – AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), dėl garantinio tiekimo nutraukimo, rašykite čia.