Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
Sutrikimo registravimas
Dingus arba sutrikus elektros energijos tiekimui, svarbu, pirmiausia įsitikinti ar gedimas įvyko ne jūsų tinkle, būtinai patikrinkite ar neatsijungę automatiniai jungikliai arba kamštiniai saugikliai.
Įvykus sutrikimui ESO tinkle, kai informacija apie sutrikimą žinoma, klientai informuojami el. paštu arba / ir SMS žinute, taip pat, informacija atvaizduojama sutrikimų žemėlapyje.
Jeigu dingus arba sutrikus elektros energijos tiekimui informacijos el. paštu arba SMS žinute negavote ir sutrikimų žemėlapyje jūsų adresu gedimas neatvaizduojamas, jį galite užregistruoti:
- ESO savitarnoje.
- Sutrikimų registravimo formoje.
- Nemokamu sutrikimų registravimų numeriu 1852.
Jeigu sutrikimas įvyko jūsų vidaus tinkle – kreipkitės į asmenis, kurie prižiūri jūsų namų ūkį: namą administruojanti įmonė, energetikas, namo pirmininkas arba kreipkitės į privatų elektriką.
AB „ESO“ nėra atsakingas už klientų nuosavybėje įrengtą elektros instaliaciją. Riba tarp AB „ESO“ ir kliento tinklo nurodoma nuosavybės ribų akte, kurį rasite ESO savitarnoje, skiltyje „Objektai“.