Tarifų planas „Efektyvus“

Kada galiu užsisakyti naująjį elektros tarifų planą „Efektyvus“?

Naująjį planą „Efektyvus“ galite užsisakyti ESO savitarnos svetainėje nuo vasario 20 d., tačiau jis įsigalios tik liepos mėnesį.


Kas nutiks, jei po išankstinio plano „Efektyvus“ užsakymo pasirinksiu kitą planą?

Jei iš anksto užsisakę planą „Efektyvus“ vėliau pasirinksite kitą planą, išankstinis užsakymas bus anuliuotas. Jeigu vis dar norėsite, kad nuo liepos mėnesio jums įsigaliotų planas „Efektyvus“, galite jį užsakyti po naujai pasirinkto plano.  


Kada įsigalios iš anksto užsakytas planas „Efektyvus“?

Iš anksto užsakytas planas „Efektyvus“ įsigalios nuo liepos 1 d. arba per pirmąją liepos savaitę. Pirmąją sąskaitą faktūrą pagal naują planą „Efektyvus” gausite pasibaigus liepos mėnesiui.  


Ar gali kilti papildomų vėlavimų keičiant planą?

Jei kartu su plano keitimu būtinas ir elektros skaitiklio keitimas (perparametravimas) dėl laiko zonų pakeitimo, tuomet plano įsigaliojimas gali šiek tiek užtrukti. Jeigu jums reikalingas skaitiklio keitimas, jūs būsite informuoti el. paštu bei skambučiu iš ESO.  


Kur galiu rasti daugiau informacijos apie planų kainas ir pokyčius?

Detalią informaciją apie naujas elektros energijos persiuntimo paslaugos kainas galite rasti čia


Kaip užsisakyti planą „Efektyvus“ ESO savitarnos svetainėje?

Norėdami užsisakyti planą „Efektyvus“, prisijunkite prie ESO savitarnos svetainės ir spauskite čia. Arba prisijungę prie savitarnos rinkitės skiltį „Objektai" ir puslapyje matysite mygtuką „Tarifų planas", taip pat, pasirinkę konkretų objektą, jo kortelėje rasite mygtuką „Keisti planą".   

Jei kyla papildomų klausimų, rekomenduojame kreiptis į konsultantą naudojantis „Pokalbio internetu” funkcija.   


O kas bus, jeigu nepasikeisiu plano „Namai plius" ar „Išmanusis" iki birželio 30d.?

Vartotojai, kuriems pasirinkę tarifų planą „Namai plius“, ne vėliau kaip iki 2025 m. birželio 30 d. turi pasirinkti kitą norimą tarifų planą. Jeigu šie vartotojai iki nurodytos datos nepasirenka kito tarifų plano, nuo 2025 m. liepos 1 d. jiems automatiškai pradedamas taikyti tarifų planas „Namai“. Atkreipiame dėmesį, kad net ir po tarifų plano Namai priskyrimo, klientas gali bet kada vėliau pasikeisti tarifų planą į kitą.  

Vartotojams, kuriems iki 2025 m. birželio 30 d. taikomas tarifų planas „Išmanusis“, nuo 2025 m. liepos 1 d. automatiškai pradedamas taikyti „Standartinis“ keturių laiko zonų tarifų planas. Šiuo atveju kainos nėra keičiamos, tiesiog keičiamas Išmanaus plano pavadinimas iš „Išmanaus” į „Standartinį”.  


Kodėl naikinamas tarifų planas „Namai plius“?

Planas „Namai plius“ buvo skirtas daugiausiai vartojantiems energijos klientams. Sparčiai paplitus saulės elektrinėms, plano „Namai plius“ klientų aibė nuolat mažėja ir šis planas pasidarė natūraliai nykstantis. Taip pat planas „Namai plius“ iš esmės buvo orientuotas į labai panašią klientų aibę kaip ir toliau galiojantis planas „Namai“, todėl turėti analogiškus du planus (ir Namai ir Namai plius) nebeliko prasmės. Taip pat, nenorime perteklinio planų kiekio, nes tokiu atveju klientams sunku rasti tinkamą sprendimą ką rinktis. 


Ką daryti jeigu pasirinkau tarifų planą „Efektyvus“ ir nusprendžiau (ar ateityje nuspręsiu) kad man jis nepatinka ir nėra tinkamas?

Savitarnos svetainėje galite bet kada pasirinkti kitą tarifų planą ir jis įsigalios nuo kito mėnesio pirmos dienos.  


Ar man tinkamas tarifų planas „Efektyvus“ jeigu esu gaminantis vartotojas ir didžiąją dalį energijos pasigaminu ir atgaunu savo?

Įprastai gaminantiems vartotojams dėl mažesnės naudojimosi tinklais kainos optimalesnis planas būtų „Standartinis“, kuriame nereikia mokėti galios dedamosios.