Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

icon Įjungta
Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading

Jūsų
namams

Prižiūrime ir plečiame skirstymo tinklus, kuriais jūsų namus pasiekia elektros energija ir gamtinės dujos. Paslaugų efektyvumą užtikriname diegdami išmanius sprendimus. Pateikiame gyventojams aktualias naujienas apie tinklo būklę, atsinaujinančią energetiką ir kitą ESO veiklą.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kodėl vėluoja projektavimo darbai?

Šiuo metu projektavimo darbų tempas sulėtėjęs dėl žymiai išaugusios užklausų apimties. Daugiau klientų kreipiasi dėl projektų rengimo, tad rangovai gauna dvigubai daugiau užduočių nei įprastai. Esant tokiai apkrovai, dalis darbų vėluoja. Visgi, siekiama maksimaliai efektyviai valdyti išteklius ir paskirstyti darbus, kad projektavimo procesai būtų užbaigti kuo greičiau.

Ar vėlavimas paveiks mano projekto užbaigimo datą?

Taip, vėlavimas projektavimo darbuose gali paveikti galutinę projekto užbaigimo datą. Tikslus darbų užbaigimo terminas bus nustatytas, kai bus patvirtintas projektas. Visais atvejais siekiame išlaikyti darbų kokybę ir spartą, kad projekto vykdymas atitiktų aukščiausius standartus.

Kada galima tikėtis, kad projektavimo darbai bus užbaigti?

Įprastai projektavimo darbų užbaigimo data numatoma sutartyje, tačiau šiuo metu dėl didesnio darbo krūvio reali užbaigimo data gali būti nukelta apie 3 mėnesius nuo pradinio sutarties termino. Siekiame šią informaciją klientams suteikti kuo anksčiau ir informuosime apie bet kokius tolimesnius pakitimus.

Kaip susikurti paskyrą?

Privatiems

Paskyrą susikurti galite įėję į mano.eso.lt ir paspausdami mygtuką „Registruotis“. Atsidariusiame puslapyje patvirtinkite tapatybę vienu iš pateiktų būdu -  SMART- ID, Mobile-ID, Swedbank, Luminor, Šiaulių arba SEB bankais. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis. Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroninio pašto adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.

Detalią instrukciją, kaip sukurti privatiems paskyrą ESO savitarnoje galite atsisiųsti čia.

Verslui

Eikite į mano.eso.lt ir paspauskite mygtuką „Registruotis“. Atsidariusioje formoje įveskite įmonės pavadinimą ir kodą. Paspauskite mygtuką „Pradėti registraciją". Kitame žingsnyje patvirtinkite savo tapatybę vienu iš pateiktų būdu -  SMART- ID, Mobile-ID, Swedbank, Luminor, Šiaulių arba SEB bankais. Jei pasirinkote šiuos bankus, naudokite savo asmeninę, o ne verslo banko paskyrą. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis ir prisekite įgaliojimą valdyti nurodytos įmonės paskyrą (įgaliojimą atstovauti įmonę, Registrų centro išrašą ar kitą dokumentą, patvirtinantį, kad galite atstovauti įmonę). Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroniniu adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.

Detalią instrukciją, kaip sukurti verslo paskyrą ESO savitarnoje galite atsisiųsti čia.

Kur rasti objekto prijungimo sąlygas?

Prijungimo sąlygos yra pateiktos Jums parengtoje Prijungimo paslaugos sutartyje, kurią galite matyti ESO savitarnoje

Kur galiu rasti pagamintos elektros energijos kiekio apskaitą?

Suvartotos iš tinklo energijos kiekius ir trūkstamos, atgautos, sukauptos energijos skaičiavimus galite matyti tiekėjo pateiktose sąskaitose už suvartotą elektros energiją. Jeigu esate garantiniame tiekime, patiektos į tinklą, suvartotos iš tinklo elektros energijos kiekius ir trūkstamos, atgautos, sukauptos energijos skaičiavimus galite matyti Jums pateiktoje ESO sąskaitoje už suvartotą elektros energiją, kurią rasite prisijungęs (-usi) prie ESO savitarnos.