Jei Jūsų nurodytu adresu nėra suplanuoto elektros atjungimo,o Jūsų būste elektros vis tiek nėra, įvertinkite, kur gali būti gedimas, ir kreipkitės į atsakingas įmones.
Jei elektra dingo ne dėl namo vidaus tinklo gedimo ar ne dėl planinių elektros tinklo remonto darbų, apie elektros dingimą reiktų pranešti trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1852 ir +370 697 61 852*.
*1852 – apmokestinamas pagal ryšio operatorių taikomą tarifą.
+370 697 61 852 – minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į Telia tinklą.
Užsisakykite asmeninius pranešimus apie planuojamus elektros atjungimus dėl remonto darbų Jūsų name, kad būtumėte ramūs, jog informaciją gausite laiku.
Asmeninį pranešimą apie planuojamą elektros išjungimą galite užsisakyti:
Pranešimai siunčiami SMS žinute arba elektroniniu paštu. Pranešimai apie gedimus ir atliktus remonto darbus nakties metu siunčiami nebus.
Artėjant audroms ar kitoms stichijoms, jų metu ir kitais ekstremaliais atvejais labai svarbu saugiai elgtis šalia elektros įrenginių, pasiruošti galimiems elektros tiekimo sutrikimams:
Kaip pasiruošti galimam elektros dingimui? |
Kritinės situacijos, pagalba nukentėjus nuo elektros |