Elektros gali nebūti dėl:
- Planinių tinklo remonto darbų (pasitikrinkite ČIA );
- Audrų, vėtrų ir liūčių.
Sužinoję apie galimus elektros tiekimo sutrikimus, pasirūpinkite:
- Iš kištukinių lizdų ištraukti ne tik kompiuterio, bet ir visų kitų elektroninių buities prietaisų maitinimą. Jei to nepadarėte, nereiškia, kad neišjungti įrenginiai tikrai suges, tačiau tokia tikimybė išlieka ir apsisaugoti visuomet pravartu.
- Jei prognozuojama smarki liūtis ar potvyniai, išjungti viso namo ar buto elektros įvado automatinius jungiklius.
- Iš anksto pasigaminkite maisto, įkraukite telefono ar nešiojamojo kompiuterio baterijas, pasirūpinkite alternatyviu šviesos šaltiniu – žvakėmis, žibintuvėliais.
- Jei dėl kokių nors priežasčių jums yra itin svarbu, kad naudojami elektros prietaisai veiktų be pertrūkių, apsvarstykite galimybę išsinuomoti išorinį elektros generatorių, prijungiamą prie vartotojo vidaus tinklo.
Jei negaunate informacijos apie planinius elektros atjungimus, pasitikslinkite, ar esate mums pateikę teisingus savo kontaktinius duomenis – elektroninio pašto adresą ar mobiliojo telefono numerį. Patikslinti kontaktus galite nemokamu klientų aptarnavimo tel. 1852.
Pranešti apie elektros energijos sutrikimus galite nemokamu numeriu 1852