Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
- Elektros/dujų tiekimo sutrikimų klausimai
- Naujų elektros/dujų vartotojų klausimai
- ESO savitarnos klausimai
- Garantinio tiekimo klausimai
- Tinklo / skaitiklių priežiūros klausimai
-
Elektros energijos gamybos klausimai
-
Gaminantis vartotojas
- Prijungimo klausimai
- Mano sukauptas kiekis
- Baudos už leistinos generuoti galios viršijimą
- Sąskaitos ir atsiskaitymai
- Bendros apskaitos grupės
- Elektrinės galios skirstymas
- Nutolusių parkų klientams
- Sutartys ir kt. dokumentai
- Paramos elektrinėms įsirengti klausimai
- Saulės elektrinė ant daugiabučio stogo
- Gamintojas
-
Gaminantis vartotojas
- Išmaniosios apskaitos diegimo klausimai
- Sutarties pakeitimai/nutraukimas
- Kainų kompensavimo klausimai
- Sąskaitos ir atsiskaitymai
- Rodmenų deklaravimas
- Elektros energijos persiuntimo atstatymo laikai
Kontaktų atnaujinimas
Privatiems / Verslui
Prisijunkite prie ESO savitarnos ir paspauskite ant savo profilio (Vardas Pavardė). Spustelėję mygtuką „Keisti informavimo kontaktus“ galėsite įrašyti arba pakoreguoti kontaktinius duomenis.
Mums svarbu turėti jūsų naujausius kontaktus – jais ateityje būsite informuojami apie planuojamus laikinus elektros tiekimo nutraukimus, atliekant tinklo rekonstrukcijos darbus, gedimų šalinimo darbų eigą, įvykus elektros tiekimo sutrikimui, bei svarbiausius sutarties (jei turite sudarę su ESO) pakeitimus.
Privatiems / Verslui
Priminimas atnaujinti kontaktus, prisijungus prie ESO savitarnos bus matomas, kol kontaktai nebus atnaujinti. Atnaujinus kontaktus, priminimas vėl bus rodomas tik praėjus 6 mėn.
Atkreipiame dėmesį, kad jeigu turite daugiau nei vieną sutartį, kontaktus reikia atnaujinti prie kiekvienos sutarties.