Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Prisijungimo klausimai

Kaip susikurti paskyrą?

Privatiems

Paskyrą susikurti galite įėję į mano.eso.lt ir paspausdami mygtuką „Registruotis“. Atsidariusiame puslapyje patvirtinkite tapatybę vienu iš pateiktų būdu -  SMART- ID, Mobile-ID, Swedbank, Luminor, Šiaulių arba SEB bankais. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis. Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroninio pašto adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.

Detalią instrukciją, kaip sukurti privatiems paskyrą ESO savitarnoje galite atsisiųsti čia.

Verslui

Eikite į mano.eso.lt ir paspauskite mygtuką „Registruotis“. Atsidariusioje formoje įveskite įmonės pavadinimą ir kodą. Paspauskite mygtuką „Pradėti registraciją". Kitame žingsnyje patvirtinkite savo tapatybę vienu iš pateiktų būdu -  SMART- ID, Mobile-ID, Swedbank, Luminor, Šiaulių arba SEB bankais. Jei pasirinkote šiuos bankus, naudokite savo asmeninę, o ne verslo banko paskyrą. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis ir prisekite įgaliojimą valdyti nurodytos įmonės paskyrą (įgaliojimą atstovauti įmonę, Registrų centro išrašą ar kitą dokumentą, patvirtinantį, kad galite atstovauti įmonę). Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroniniu adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.

Detalią instrukciją, kaip sukurti verslo paskyrą ESO savitarnoje galite atsisiųsti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ką daryti, jeigu pamiršau savo paskyros prisijungimo el. pašto adresą?

Privatiems

Jeigu pamiršote savo el. pašto adresą, kuriuo jungiatės prie ESO savitarnos, junkitės prie savitarnos naudodamiesi elektronine bankininkyste, SMART-ID arba Mobile-ID.

Verslui

Jeigu pamiršote įmonės el. pašto adresą, kuriuo jungiatės prie ESO savitarnos, dėl el. pašto priminimo prašome skambinti klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ką daryti, jeigu pamiršau savo paskyros slaptažodį?

Privatiems / Verslui

Jeigu pamiršote prisijungimo slaptažodį, naudokitės slaptažodžio priminimo funkcija - įvedę savo paskyros elektroninį paštą, gausite instrukciją, kaip atnaujinti slaptažodį.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip pakeisti savo paskyros el. pašto adresą?

Privatiems / Verslui

Jeigu Jūsų el. pašto adrese yra įsivėlusi klaida, užpildykite prašymą ištaisyti el. pašto adresą. Prašymą galite pateikti čia, pasirenkant temą „Noriu patikslinti savo kontaktinius duomenis“.

Jeigu pasikeitė paskyros valdytojas, turite registruoti prašymą ištrinti seną paskyrą ir susikurti paskyrą su naujo valdytojo el. pašto adresu.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?