Pradžia

Rodmenų deklaravimas

Kodėl negaliu deklaruoti rodmenų ESO savitarnoje?

Jeigu Jums nepavyksta deklaruoti rodmenų ESO savitarnoje, gali būti dvi priežastys:

  1. ESO savitarnoje ir „Viena sąskaita“ mokėjimo platformoje nėra galimybės deklaruoti objekto rodmenų, jeigu sutartis sudaryta kito asmens vardu.
  2. Nesate sudaręs sutarties su nepriklausomu elektros energijos tiekėju.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur deklaruoti rodmenis?

Jei sutartį su nepriklausomu tiekėju sudarėte savo vardu, rodmenis deklaruokite nepriklausomo tiekėjo savitarnoje.

Garantinio tiekimo klientai rodmenis deklaruoti gali:

  • ESO savitarnoje.
  • Įmokų surinkimo vietose („MAXIMA“ kasose, „Lietuvos Paštas“ skyriuose, „Perlas“ terminaluose (išskyrus „Perlas“ terminalus esančius „MAXIMA“ prekybos centruose))
  • Nemokamu trumpuoju numeriu 1852 (renkantis temą spauskite 5).
  • Jeigu sutartis ne Jūsų vardu ir negalite prisijungti prie ESO savitarnos, naudokitės internetine deklaravimo forma.

Atkreipiame dėmesį, kad tik deklaruoti rodmenų įmokų surinkimo vietose – nėra galimybės. Deklaruojant reikės apmokėti ir praėjusio mėnesio sąskaitą.

Deklaruojant rodmenis, Jums prireiks Kliento kodo ir objekto numerio, kuriuos galite rasti Jums siųstame pranešime apie garantinio tiekimo pradžią.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar turiu deklaruoti rodmenis, jeigu turiu automatizuotą apskaitą ar išmanųjį skaitiklį?

Jeigu Jūsų objekte įrengta automatizuota apskaita arba išmanusis skaitiklis, deklaruoti rodmenų Jums nereikia. Rodmenys automatiškai pateikiami Jūsų elektros tiekėjui ir pagal juos išrašoma sąskaita.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip žinoti ar deklaravau teisingai?

Įvedus skaitiklio rodmenis į deklaravimo laukelį, matysite ar duomenys teisingi.

  • Jeigu rodmenys yra įvesti teisingai – laukelio dešinėje matysite piktogramą, kuri žalios spalvos.
  • Jeigu rodmenys įvesti neteisingai – piktograma laukelio dešinėje bus oranžinė.
  • Jeigu piktograma raudona – tokio rodmenis negalime priimti.

Paspaudus ant piktogramos galite matyti detalų klaidos pranešimą.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kada galima deklaruoti rodmenis?

Elektros energijos suvartojimo rodmenis galite deklaruoti nuo pirmos iki paskutinės mėnesio kalendorinės dienos. 

Jeigu esate sudaręs sutartį su nepriklausomu tiekėjų, deklaruokite rodmenis nepriklausomo tiekėjo savitarnoje.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar reikia deklaruoti rodmenis, jei nevartoju elektros energijos?

Taip. Net jeigu objekte nevartojate elektros energijos, deklaruokite tą patį rodmenį, tokiu keliu sąskaita bus išrašoma už 0 kWh.

Jeigu esate pateikę laikino elektros energijos nevartojimo prašymą – rodmenų deklaruoti nereikia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar reikia deklaruoti rodmenis, jei turiu permoką?

Jeigu turite permoką, rodmenis deklaruoti reikia. Tokiu keliu sąskaita bus pateikiama tiksli ir susidariusi permoka padengs, arba iš dalies padengs sąskaitos sumą.

Jei esate pateikę laikino elektros energijos nevartojimo prašymą ir turite permoką, rodmenų deklaruoti nereikia.

Jei norite susigrąžinti permoką, tai padaryti galite:

  • Susigrąžinti permoką galite pateikę prašymą ESO savitarnoje.
  • Įkeliant laisvos formos prašymą čia. Laisvos formos prašyme nurodykite šiuos duomenis: kliento kodą (kuriam susidariusi permokos suma), banko sąskaitą (į kurią atlikti grąžinimą) bei permokos sumą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu deklaruoti mažesnį rodmenį, jei praėjusį mėnesį klaidingai deklaravau didesnį?

Rodmenų korekcijos galimos tik atskirai susisiekus su mumis čia arba klientų aptarnavimo telefonu 1852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur deklaruoti rodmenis, jei esu sudaręs sutartį su nepriklausomu tiekėju?

Klientai, kurie sudarę sutartis su nepriklausomu tiekėju, rodmenis turėtų deklaruoti nepriklausomo tiekėjo savitarnoje.

Sąskaitos už elektros energiją pateikiamos už praėjusius mėnesius, tad norint gauti tikslią sąskaitą, rodmenis svarbu deklaruoti iki paskutinės einamojo mėnesio dienos.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur deklaruoti rodmenis, jei esu garantinio tiekimo klientas?

Garantinio tiekimo klientai rodmenis deklaruoti gali:

  • ESO savitarnoje.
  • Įmokų surinkimo vietose („MAXIMA“ kasose, „Lietuvos Paštas“ skyriuose, „Perlas“ terminaluose (išskyrus „Perlas“ terminalus esančius „MAXIMA“ prekybos centruose))
  • Nemokamu trumpuoju numeriu 1852 (renkantis temą spauskite 5).
  • Jeigu sutartis ne Jūsų vardu ir negalite prisijungti prie ESO savitarnos, naudokitės internetine deklaravimo forma.

Atkreipiame dėmesį, kad tik deklaruoti rodmenų įmokų surinkimo vietose – nėra galimybės. Deklaruojant reikės apmokėti ir praėjusio mėnesio sąskaitą.

Deklaruojant rodmenis, Jums prireiks Kliento kodo ir objekto numerio, kuriuos galite rasti Jums siųstame pranešime apie garantinio tiekimo pradžią.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?