Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
Skolos
Skola gali atsirasti, kai laiku nesumokama už suvartotą elektros energiją arba ESO suteiktas paslaugas. Taip pat skola gali atsirasti, jei ESO užfiksuoja neapmokėtą suvartojimą pagal rodmenis arba pats klientas deklaruoja rodmenis ir per nustatytą laikotarpį nesumoka gautos sąskaitos.
Apmokėti susidariusią skolą už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą infrastruktūrą galite Jums patogiausiu būdu:
Privatiems / Verslui
Savitarnos svetainėje, skiltyje „Mokėjimai“.
Elektroninėje atsiskaitymų sistemoje „Viena sąskaita“ (tik privatiems).
Įmokų grynaisiais priėmimo vietose: „Maxima" kasose, „Perlas terminaluose" (išskyrus esančius „MAXIMA“ ir „NORFA“ prekybos centruose) ir „Lietuvos paštas“ skyriuose.
„Perlas Go“ programėle arba internetinėje svetainėje www.perlasgo.lt.
Bankiniu pavedimu už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą infrastruktūrą:
- LT41 7044 0600 0032 1788, AB SEB bankas;
- LT29 7300 0100 0237 6713, AB Swedbank;
- LT47 2140 0300 0018 0094, LT58 4010 0424 0301 7877, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius;
Apmokėti susidariusią skolą už kitas Bendrovės suteiktas paslaugas (elektros energijos atjungimas / pajungimas, paraiškos pateikimas, prijungimo sąlygos, dujų mokesčiai ir netesybos bei kt. paslaugos) galite:
Privatiems / Verslui
Bankiniu pavedimu už suteiktas paslaugas:
- LT82 7044 0600 0298 2730, AB SEB bankas;
- LT79 7300 0100 7050 5121, AB Swedbank.
Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti išankstinio apmokėjimo sąskaitos arba PVM sąskaitos faktūros Nr.
Elektra
Elektros energijos tiekimą atnaujinsime tik tada, kai sumokėsite visą skolą. Po įmokos gavimo, elektros tiekimą atnaujinsime ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.
Sąskaita už elektros energijos tiekimo atnaujinimą bus pateikta el. paštu po paslaugos suteikimo. Jei tarp jūsų kontaktinių duomenų nėra nurodytas el. pašto adresas, sąskaita bus siunčiama paprastu paštu.
Dujos
Gavus tiekėjo prašymą, dujų tiekimą atnaujinsime per 2 d. d. Tiekėjai teikia prašymus tiekimo atnaujinimui, kai klientas apmoka visą susidariusią skolą ir pajungimo išlaidas. Jei skolą jau apmokėjote, o dujų tiekimas dar neatnaujintas – kreipkitės į dujų tiekėją, kurio kontaktus galite rasti Jums pateikiamose sąskaitose už dujas.
Privatiems / Verslui
Skolos mokėjimo atidėjimo galimybę turite, tačiau kiekvienam klientui ji yra įvertinama individualiai. Jeigu norite atidėti skolos mokėjimą už suvartotą elektros energiją, prašome pildyti „Klauskite“ formą ESO savitarnoje arba Klientų aptarnavimo telefonu.
Privatiems / Verslui
Jeigu turite klausimų dėl susidariusios skolos sumos už suvartotą elektros energijos kiekį, prašome kreiptis ESO savitarnoje arba Klientų aptarnavimo telefonu: +370 660 01852. Jeigu nesutinkate su susidariusia skola už suteiktas ESO paslaugas, prašome rašyti čia. Pasirinkdami skiltį „Sąskaitos ir atsiskaitymai“ temą „Mokėjimai ir tarifai.
Privatūs klientai, kurie pasirinkę nepriklausomą tiekėją (NT), dėl skolos apmokėjimo ar elektros tiekimo atšaukimo/atnaujinimo turi kreiptis tiesiogiai į savo pasirinktą tiekėją.
Verslo klientai, kurie pasirinkę nepriklausomą tiekėją (NT) ir yra nutrauktas elektros energijos tiekimas už NT skolą, dėl tiekimo atnaujinimo turite kreiptis pas savo pasirinktą NT. Jei esate atjungtas už persiuntimo (ESO) skolą, dėl elektros energijos tiekimo atnaujinimo turite kreiptis į ESO.
Elektros energijos tiekimas vartotojui atnaujinamas sumokėjus visą skolą (padengus įsiskolinimą) per 2 d.d. nuo įmokos įskaitymo.
Už suvartotą elektros energiją atsiskaityti galite:
- Savitarnos svetainėje;
- Elektroninėje atsiskaitymų sistemoje „Viena sąskaita“ (tik privatiems).
- Įmokų grynaisiais priėmimo vietose: „Maxima" kasose, „Perlas terminaluose" (išskyrus esančius „MAXIMA“ ir „NORFA“ prekybos centruose) ir „Lietuvos paštas“ skyriuose.
- „Perlas Go“ programėle arba internetinėje svetainėje perlasgo.lt.
- Bankiniu pavedimu už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą infrastruktūrą:
- LT41 7044 0600 0032 1788, AB SEB bankas;
- LT29 7300 0100 0237 6713, AB Swedbank;
- LT47 2140 0300 0018 0094, LT58 4010 0424 0301 7877, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius;
Papildomai po elektros energijos tiekimo atnaujinimo Jums bus pateikta sąskaita už atjungimo ir pajungimo paslaugą.
Dėmesio! Mokėjimai už elektros energiją ir atjungimo bei pajungimo paslaugas turi būti atliekami į skirtingas sąskaitas.
Sąskaitą už atjungimo bei pajungimo paslaugas apmokėti galite bankiniu pavedimu:
- LT82 7044 0600 0298 2730, AB SEB bankas;
- LT79 7300 0100 7050 5121, AB Swedbank.
Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti PVM sąskaitos faktūros Nr. arba kliento kodą.
- Atjungimas arba pajungimas nuo elektros skaitiklio – 30,29 Eur;
- Nuotolinis atjungimas arba pajungimas nuo išmaniojo skaitiklio – 7,84 Eur;
- Atjungimas arba pajungimas naudojant automobilį su pakėlimo aikštele – 144,75 Eur;
- Atjungimas arba pajungimas nuo tranzitinės dėžės arba transformatorinės, arba atjungiant nuo atramos, nenaudojant automobilio su pakėlimo aikštele – 95,90 Eur.
- Sąskaitos už suteiktas paslaugas bus pateiktos el. paštu po paslaugos susiteikimo. Jei tarp kontaktinių duomenų nėra nurodytas el. pašto adresas, sąskaita bus siunčiama paprastu paštu.
Privatiems / Verslui
Sąskaitos už suteiktas paslaugas bus pateiktos el. paštu po paslaugos susiteikimo. Jei tarp kontaktinių duomenų nėra nurodytas el. pašto adresas, sąskaita bus siunčiama paprastu paštu.
Kliento skola talpinama praėjus 30 k. d. nuo įspėjimo išsiuntimo. Apie apmokėjimą „Creditinfo“ informacija gauna per 2–3 d. d. Duomenys apie skolas saugomi 10 metų. Informacija teikiama finansų įstaigoms, teisėsaugai, duomenų tvarkytojams ir fiziniams asmenims. Kredito biuras tvarko duomenis teisėto intereso pagrindu, todėl jų ištrynimas nėra garantuotas. Daugiau informacijos: https://lt.creditinfo.com/apie-mus/.
Kontaktai gyventojams:
Gyventojų savitarna: https://www.manocreditinfo.lt/
Tel. +370 5 239 4149 (I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45)
El. paštas: info@manocreditinfo.lt
Adresas: Lvivo g. 21A, 09309 Vilnius