Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Skolos

Kodėl gali susidaryti skola?

Skola gali atsirasti, kai laiku nesumokama už suvartotą elektros energiją arba ESO suteiktas paslaugas. Taip pat skola gali atsirasti, jei ESO užfiksuoja neapmokėtą suvartojimą pagal rodmenis arba pats klientas deklaruoja rodmenis ir per nustatytą laikotarpį nesumoka gautos sąskaitos.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip ir kur sumokėti skolą?

Apmokėti susidariusią skolą už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą infrastruktūrą galite Jums patogiausiu būdu:

Privatiems / Verslui
Savitarnos svetainėje;
Elektroninėje atsiskaitymų sistemoje „Viena sąskaita“ (tik privatiems).
Įmokų grynaisiais priėmimo vietose: „Maxima" kasose, „Perlas terminaluose" (išskyrus esančius „MAXIMA“ ir „NORFA“ prekybos centruose) ir „Lietuvos paštas“ skyriuose.

„Perlas Go“ programėle arba internetinėje svetainėje www.perlasgo.lt.
Bankiniu pavedimu už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą infrastruktūrą:

  • LT41 7044 0600 0032 1788, AB SEB bankas;
  • LT29 7300 0100 0237 6713, AB Swedbank;
  • LT47 2140 0300 0018 0094, LT58 4010 0424 0301 7877, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius;

Apmokėti susidariusią skolą už kitas Bendrovės suteiktas paslaugas (elektros energijos atjungimas / pajungimas, paraiškos pateikimas, prijungimo sąlygos, dujų mokesčiai ir netesybos bei kt. paslaugos) galite:

Privatiems / Verslui
Bankiniu pavedimu už suteiktas paslaugas:

  • LT82 7044 0600 0298 2730, AB SEB bankas;
  • LT79 7300 0100 7050 5121, AB Swedbank.

Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti išankstinio apmokėjimo sąskaitos arba PVM sąskaitos faktūros Nr.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Sumokėjau skolą. Kada atnaujinsite elektros / dujų tiekimą?

Elektra

Elektros energijos tiekimą atnaujinsime tik tada, kai sumokėsite visą skolą ir atjungimo – pajungimo paslaugos išlaidas. Po įmokos gavimo, elektros tiekimą atnaujinsime ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.

Dujos

Gavus tiekėjo prašymą, dujų tiekimą atnaujinsime per 2 d. d. Tiekėjai teikia prašymus tiekimo atnaujinimui, kai klientas apmoka visą susidariusią skolą ir pajungimo išlaidas. Jei skolą jau apmokėjote, o dujų tiekimas dar neatnaujintas – kreipkitės į dujų tiekėją, kurio kontaktus galite rasti Jums pateikiamose sąskaitose už dujas.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu atidėti skolos sumokėjimo terminą?

Privatiems / Verslui

Skolos mokėjimo atidėjimo galimybę turite, tačiau kiekvienam klientui ji yra įvertinama individualiai. Jeigu norite atidėti skolos mokėjimą už suvartotą elektros energiją, prašome kreiptis ESO savitarnoje arba Klientų aptarnavimo telefonu: +370 660 01852. Jeigu norite atidėti mokėjimo terminą už ESO suteiktas paslaugas, prašome rašyti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur kreiptis, jei turiu klausimų dėl skolos sumos?

Privatiems / Verslui

Jeigu turite klausimų dėl susidariusios skolos sumos už suvartotą elektros energijos kiekį, prašome kreiptis ESO savitarnoje arba Klientų aptarnavimo telefonu: +370 660 01852. Jeigu nesutinkate su susidariusia skola už suteiktas ESO paslaugas, prašome rašyti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Man nutrauktas elektros energijos tiekimas dėl skolos. Ką turiu daryti?

Jeigu Jums elektros energijos tiekimą užtikrina nepriklausomas arba visuomeninis tiekėjas, kreipkitės į pasirinktą tiekėją dėl tiekimo atnaujinimo.

Elektros energijos tiekimas vartotojui atnaujinamas sumokėjus visą skolą (padengus įsiskolinimą) ir sumokėjus už objekto atjungimo ir pajungimo paslaugas.

Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimai už elektros energiją ir atjungimo – pajungimo paslaugas turi būti atliekami į skirtingas sąskaitas.

Už suvartotą elektros energiją atsiskaityti galite:

  • Savitarnos svetainėje;
  • Elektroninėje atsiskaitymų sistemoje „Viena sąskaita“ (tik privatiems).
  • Įmokų grynaisiais priėmimo vietose: „Maxima" kasose, „Perlas terminaluose" (išskyrus esančius „MAXIMA“ ir „NORFA“ prekybos centruose) ir „Lietuvos paštas“ skyriuose.
  • „Perlas Go“ programėle arba internetinėje svetainėje perlasgo.lt.
  • Bankiniu pavedimu už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą infrastruktūrą:
    • LT41 7044 0600 0032 1788, AB SEB bankas;
    • LT29 7300 0100 0237 6713, AB Swedbank;
    • LT47 2140 0300 0018 0094, LT58 4010 0424 0301 7877, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius;

Už atjungimo – pajungimo paslaugą atsiskaityti galite:

  • LT82 7044 0600 0298 2730, AB SEB bankas;
  • LT79 7300 0100 7050 5121, AB Swedbank.

Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti kliento kodą ir / arba išankstinio apmokėjimo sąskaitos Nr. arba objekto, už kurį mokama, adresą.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kokį atjungimo – pajungimo mokestį man reikia mokėti?

Privatiems / Verslui

Mokesčio įkainis nustatomas pagal objekto atjungimo ir pajungimo būdą. Elektros energijos tiekimo atjungimo - pajungimo būdai ir taikomi paslaugos mokesčiai su PVM:

  • Atjungimas – pajungimas nuo elektros skaitiklio – 60,58 Eur;
  • Nuotolinis atjungimas – pajungimas nuo išmaniojo skaitiklio – 15,68 Eur;
  • Atjungimas – pajungimas naudojant automobilį su pakėlimo aikštele – 289,50 Eur;
  • Atjungimas – pajungimas nuo tranzitinės dėžės arba transformatorinės, arba atjungiant nuo atramos, nenaudojant automobilio su pakėlimo aikštele – 191,80 Eur.

Savininkams, įsigijusiems objektą, kuriame jau buvo nutrauktas elektros energijos tiekimas, reikia mokėti TIK pajungimo mokestį, t. y. pusę aukščiau nurodyto mokesčio sumos (atsižvelgiant į tai, kaip buvo nutrauktas elektros energijos tiekimas).

Svarbu. Įvertinkite, kad įmokos yra įskaitomos per 2 darbo dienas, todėl pasirūpinkite atlikti mokėjimą laiku.

Gavus apmokėjimą, elektros energijos tiekimo atnaujinimas bus inicijuotas per 2 darbo dienas. 

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip galiu gauti išankstinę sąskaitą už atjungimo – pajungimo mokestį?

Privatiems / Verslui

Užsakymą išankstinei sąskaitai galite pateikti skiltyje „Sąskaitos ir atsiskaitymai“, pasirinkdami temą „Apmokėta skola, prašymas atnaujinti elektros tiekimą“ čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?